کد خبر: ۳۵۹۳۲
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۴

بازدید معاون علمی از دستاوردهای فناورانه بافق یزد

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری صبح امروز در شهر بافق استان یزد حضور یافت تا ضمن افتتاح و بازدید از دستاوردهای فناورانه و نوآورانه، با فعالان فناور و نوآور بافقی دیدار و گفت‌وگو کند.

به گزارش «نبض فناوری»، در آغاز این سفر ، مرکز نوآوری و کارآفرینی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران تحت عنوان بافقی‌نو، افتتاح خواهد شد.

گفت و گو با تیم‌های نوآور و فعال در حوزه کارآفرینی بافق و بازدید از دستاوردهایشان از دیگر برنامه‌های دهقانی در این سفر است. همچنین حضور در کارخانه نوآوری درخشان یزد و افتتاح صندوق CVC شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از دیگر برنامه‌های معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری در سفر به بافق خواهد بود.

علاوه بر بازدید دهقانی از نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط با شرکت سنگ آهن مرکزی، چند قرارداد سرمایه‌گذاری و صندوق CVC کارخانه نوآوری درخشان یزد منعقد خواهد شد.

همچنین انعقاد چند تفاهم نامه از دیگر برنامه‌های حضور دهقانی است.

افتتاح مرکز نوآوری شرکت سنگ آهن ایران در دانشگاه یزد و بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مرتبط با حوزه نوآوری شرکت سنگ آهن و حضور در شورای نوآوری و فناوری استان در دستور کار سفر یک روزه کاروان علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان به بافق یزد قرار دارد.

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی