کد خبر: ۳۵۹۳۶
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۱:۰۰

زیست فناوری نقش بسزایی در کشاورزی و دامداری به عنوان ارکان اقتصاد روستایی دارد

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری و پزشکی دقیق معاونت علمی معتقد است که در سراسر کشورمان جامعه بزرگی از جوانان روستایی داریم که در تولید کشور نقش بسزایی دارند.

به گزارش «نبض فناوری»، محمدحسین متالهی اردکانی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری و پزشکی دقیق معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری؛ «کشاورزی» و «دامداری» را مبنای اقتصاد روستایی دانست و گفت: در همین راستا زیست فناوری نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی دارد. نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا این امکان را فراهم می‌کند تا با فعالیت شرکت‌های مختلف در حوزه زیست فناوری که کارایی اقتصادی فرآیندهای کشاورزی را بهبود می دهند، آشنا شویم.

وی درباره نقش این ستاد در راستای تقویت معشیت افراد جامعه، تصریح کرد: قطعا ستاد هم، در راستای حمایت از نوع شرکت‌ها تلاش‌های جدی دارد. حوزه‌های توان‌بخشی و پزشکی متعددی در این نمایشگاه دیده می‌شود؛ اما جا داشت که شرکت‌های بیشتری در این حوزه حضور فعال داشته باشند.

اردکانی همچنین اظهار کرد: با وجود اینکه امسال نخستین دوره برگزاری نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا برگزار شد؛ اما استقبال چشمگیری از این رویداد صورت گرفته است. همچنین حمایت نهادهای متعددی که در نمایشگاه پای کار آمدند، بسیار اثرگذار بوده و پیگیری‌های جدی در معاونت علمی صورت گرفته است. امیدوارم که با استمرار پیگیرها و دبیرخانه دائمی که قرار است تشکیل شود، سال به سال نمایشگاه توسعه پیدا کند و اثرات آن را مردم به صورت ملموس حس کنند.

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
وبگردی