کد خبر: ۳۵۹۵۶
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۱

فرصت‌ها و ظرفیت‌های حضور در بازار هندوستان معرفی می‌شود

ظرفیت‌های خالی زیادی در بازار هند وجود دارد که در «همایش معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های حضور در بازار هندوستان» به این موضوع پرداخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری»هند یکی از پرمصرف‌ترین کشورهای جهان است و نفت، یک‌چهارم انرژی این کشور را تأمین می‌کند. گزینه‌های همکاری در هند نیز کم نیستند. حوزه‌های مختلفی از جمله بهداشت، گردشگری فناوری، محیطی، ساخت‌وساز، بخش آموزشی و محصولات و خدمات کشاورزی برخی از این موارد است.

هند همچنین در بخش انرژی و دفاعی و میکروچیپ‌ها بازار واردات بالقوه‌ای دارد. تغییرات در هند به خصوص در زمینه تجارت الکترونیک در حال افزایش است. حضور شرکت‌های بزرگ و فروشگاه‌های آنلاین در این کشور نویدبخش افزایش فرصت‌های صادرات به هند و توسعه روزافزون آن است.

با توجه به ظرفیت‌های گسترده بازار هند و جمعیت عظیم این کشور لازم است ایران موضوع دوجانبه خلأهای این بازار را جهت صادرات و ظرفیت‌های برجسته تولیدی آن برای تأمین اقلام مورد نیاز، مورد توجه بیشتری قرار دهد.

در این خصوص همایش معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های حضور در بازار هندوستان، سه‌شنبه 3 خردادماه سال جاری ساعت 9 تا 12 به صورت مجازی و حضور در سالن مروارید مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

در این همایش مهدی ضیغمی سرپرست سازمان توسعه و تجارت، ایرج الهی سفیر ایران در هند، علیرضا پیمان پاک قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی، هادی طالبیان مقدم مدیرکل شبه‌قاره هند سازمان توسعه تجارت و سید امیر برهانی نائینی رئیس هیأت مدیره صندوق ضمانت ایران به عنوان مهمانان ویژه و سخنران حضور دارند.

همچنین از دیگر میهمان ویژه و سخنرانان می‌توان به نماینده کنفدراسیون صنایع هند، سفیر هند در ایران، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع PHD، نماینده فدراسیون صادرات هند و رئیس هیأت مدیره گروه هندوجا اشاره کرد.

در همایش معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های حضور در بازار هندوستان، نمایندگانی از سازمان مناطق آزاد اقتصادی، سازمان بنادر و دریانوردی، گمرک جمهوری اسلامی ایران، بانک مرکزی، دیگر نهادهای مرتبط و صادرکنندگان برتر به هند نیز حضور دارند.

فرصت‌ها و ظرفیت‌های حضور در بازار هندوستان معرفی می‌شود

 

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی