کد خبر: ۳۵۹۹۳
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۵

تولید افزودنی‌های پرمصرف برای روغن‌های صنعتی

یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده است افزودنی‌های پرمصرف در روغن‌های صنعتی را با فرمولاسیون بومی، تولید کند و به بازار برساند.

به گزارش «نبض فناوری»، عاطفه امینی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان هنگام صنعت صدر سپاهان ضمن اشاره به فعالیت‌های این مجموعه گفت: ماموریت اصلی این شرکت تولید بسته‌های افزودنی مورد استفاده در روانکارهای صنعتی و موتوری با بالاترین کیفیت و رقابت پذیر با برندهای مطرح جهانی است. این شرکت در ابتدا فعالیت خود را با بررسی امکان تولید تعدادی از مواد افزودنی پرمصرف در روغن‌های صنعتی و موتوری آغاز کرد و در ادامه با تمرکز بر تولید بسته‌های افزودنی، موفق به دستیابی بر فرمولاسیون بسته‌های افزودنی متداول در روغن‌های روانکار از جمله بسته‌های افزودنی مورد استفاده در روغن های هیدرولیک، موتوری، صنایع فلزکاری، دنده و غیره شد.

این فعال فناور ادامه داد: در حال حاضر زمینه‌های فعالیتی شرکت همگام صنعت صدر سپاهان مبتنی بر ارائه محصول با کیفیت و مطابق با الزامات استانداردی به‌‌روز جهانی، انجام آزمون­های آزمایشگاهی تخصصی در حوزه روانکارها، ارائه خدمات پس از فروش، خدمات مشاوره­ای فنی در حوزه تولید انواع روانکار، امور بازرگانی و فروش مواد افزودنی است.

امینی با معرفی بسته افزودنی روغن هیدرولیک به عنوان محصول دانش‌بنیان این شرکت، بیان کرد: از آنجایی که این محصول وارداتی است و نمونه داخلی ندارد نیاز به بومی‌سازی آن احساس و درک شد از این رو تصمیم به تولید آن گرفتیم.

وی در خصوص مزیت رقابتی این محصول دانش‌بنیان نسبت به نمونه خارجی آن گفت: قیمت بسیار پایین‌تر با کیفیت برابر نسبت به نمونه‌های خارجی و پشتیبانی و خدمات پس از فروش مناسب؛ استفاده از آن را برای مصرف‌کننده داخلی و خارجی بهینه کرده است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان اشاره کرد که بومی‌سازی این محصول و پوشش نیاز داخل کشور تا حد زیادی از ارزبری جلوگیری کرده است.

وی در خصوص اشتغال ایجاد شده توسط شرکت همگام صنعت صدر سپاهان بیان کرد: این مجموعه بطور مستقیم برای 17 نفر اشتغال ایجاد کرده است این درحالی است که این عدد برای اشتغال ایجاد شده غیرمستقیم بسیار بالاتر است.

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی