کد خبر: ۳۶۰۰۱
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۴

جزئیات قیمت‌ ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 6 سامسونگ اعلام شد

چند روز قبل، رندرهای متعددی از ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 6 در فضای وب منتشر شد. امروز نیز یک منبع خبری، اطلاعات جامعی از قیمت‌گذاری هر 4 مدل خانواده گلکسی واچ 6 را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است.

به گزارش «نبض فناوری»، بایستی توجه داشت که این اطلاعات توسط یک منبع فرانسوی ارائه شده است. بنابراین حتی در صورت صحت اعداد و ارقام اعلام شده برای بازار فرانسه نیز تفاوت در نرخ مالیات بر ارزش افزوده احتمالا موجب اختلافات جزئی قیمت‌گذاری در سایر کشورهای حوزه یورو خواهد شد. همچنین کاربران کشورهایی که از یورو به‌عنوان واحد پولی خود استفاده نمی‌کنند نیز صرفا می‌توانند این ارقام را به‌عنوان نشانه‌‌های کلی مد نظر قرار دهند.

ورژن 40 میلی‌متری گلکسی واچ 6 با مدل‌های رنگی کرم (Cream) و خاکستری (Graphite) تولید شده و مدل‌های بلوتوثی و 4G آن به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 319.99 و 369.99 یورو قابل سفارش خواهند بود. از سوی دیگر ورژن 44 میلی‌متری این اسمارت‌واچ در مدل‌های رنگی خاکستری (Graphite) و نقره‌ای (Silver) تولید شده و مدل‌های بلوتوثی و 4G آن به‌ترتیب با برچسب قیمتی 349.99 و 399.99 یورو به بازار عرضه خواهند شد.

گلکسی واچ 6 کلاسیک در 2 ورژن 43 و 47 میلی‌متری تولید خواهد شد. مدل 43 میلی‌متری این محصول با رنگ‌آمیزی مشکی و نقره‌ای عرضه شده و نسخه‌های بلوتوثی و 4G آن به‌ترتیب 419.99 و 469.99 یورو قیمت‌گذاری خواهند شد. در مقابل، نسخه 47 میلی‌متری گلکسی واچ 6 کلاسیک نیز با مدل‌های رنگی مشکی و نقره‌ای قابل سفارش بوده و ورژن‌های بلوتوثی و 4G آن به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 449.99 و 499.99 یورو در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

بایستی خاطرنشان کرد که سامسونگ یکی از طرفداران بزرگ پیشنهادات مبادله‌ای در بزرگ‌ترین بازارهای خود است؛ بنابراین مشتریان در صورت استفاده از طرح‌های مبادله‌ای می‌توانند برای خریداری ساعت‌های سری گلکسی واچ 6 مبلغ بسیار کمتری را پرداخت نمایند.

جزئیات قیمت‌ ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 6 سامسونگ اعلام شد

گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک ضمن برگزاری رویداد آینده Galaxy Unpacked سامسونگ به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. این رویداد طی هفته پایانی ماه جولای و برای نخستین بار در کره‌جنوبی برگزار خواهد شد. غول کره‌ای در کنار معرفی ساعت‌های هوشمند جدید خود از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 و تبلت‌های سری گلکسی تب S9 نیز رونمایی خواهد کرد.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
وبگردی