کد خبر: ۳۶۰۰۷
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۰

ساعت هوشمند Fire-Boltt Ultimate عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Fire-Boltt Ultimate با نمایشگر ۱.۳۹ اینچی HD عرضه شد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت Fire-Boltt یک ساعت هوشمند جدید به نام Fire-Boltt Ultimate عرضه کرده است. این محصول دارای نمایشگر دایره‌ای شکل ۱.۳۹ اینچی با رزولوشن HF است. کاربران می‌توانند با استفاده از این محصول و از طریق فناوری بلوتوث تماس تلفنی برقرار کنند.

ساعت هوشمند Fire-Boltt Ultimate از فعالیت‌های ورزشی مانند دویدن، شنا، دوچرخه‌سواری و ۱۲۳ فعالیت ورزشی دیگر پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، میکروفون و بلندگوی داخلی آن امکان دسترسی به دستیار صوتی یکپارچه را برای کاربران فراهم می‌کند. گجت پوشیدنی یادشده از حسگرهای مختلفی برای اندازه‌گیری ضربان قلب و اکسیژن خون بهره می‌برد.

ساعت هوشمند Fire-Boltt Ultimate گواهی IP68 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و شرایط محیطی مقاوم است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۲۷۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود که بدون استفاده از تماس بلوتوثی تا هفت روز شارژدهی دارد. همچنین، در صورتی که کاربران از تماس بلوتوثی آن استفاده کنند، تا سه روز دوام می‌آورد. فرآیند شارژ شدن این محصول از صفر تا ۱۰۰ درصد، تقریباً ۱۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

ساعت هوشمند Fire-Boltt Ultimate در دو نسخه عرضه می‎‌شود؛ نسخه اول با بند فلزی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی وارد بازار می‎‌شود و نسخه دیگر با بند چرمی در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. قیمت نسخه اول ۲۴.۴۰ دلار و قیمت نسخه دوم ۲۱.۹۶ دلار ارزیابی شده است.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 30 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین بعد از ۳ هفته رکوردی دیگر ثبت کرد
با کنترل از راه دور؛ سگ رباتیک نیروی نظامی چین شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 اردیبهشت 1403 صعود رمزارزهای پیشروی جهان
به دلیل عدم پیروی از مقررات؛ ترکیه گوگل را جریمه کرد
وبگردی