کد خبر: ۳۶۰۵۰
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۰

ساعت هوشمند جدید Fire-Boltt چه ویژگی‌هایی دارد؟

ساعت هوشمند Fire-Boltt Apollo 2 به حسگرهای مختلفی مجهز شده است که می‌تواند، خواب، ضربان قلب و میزان اکسیژن خون افراد را ردیابی کند.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت Fire-Boltt یک ساعت هوشمند جدید به نام Fire-Boltt Apollo 2 عرضه کرده است، این محصول دارای نمایشگر دایره‌ای شکل ۱.۴۳ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۶۶ * ۴۶۶ پیکسل است. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این ساعت هوشمند پشتیبانی از تماس بلوتوثی به لطف میکروفون و بلندگوی داخلی است.

ساعت هوشمند Fire-Boltt Apollo 2 به حسگرهای مختلفی مجهز شده است که می‌تواند، خواب، ضربان قلب و میزان اکسیژن خون افراد را ردیابی کند. همچنین، از بیش از ۱۱۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و گواهی IP67 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بازی‌های داخلی، اعلان‌های هوشمند، دستیار صوتی AI و عمر باتری هفت روزه اشاره کرد.

ساعت هوشمند یادشده در چندین رنگ خاکستری تیره، خاکستری، صورتی و مشکی با قیمت ۳۰.۴۵ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 خرداد 1403 سقوط بیت‌کوین
دهقانی در نشست پاسخگویی برخط مرکز ارتباطات مردمی تاکید کرد؛ تحقق گفتمان علمی و فناوری رییس‌جمهور شهید در دستور کار معاونت علمی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول خرداد 1403 بیت‌کوین صعود کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 31 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین افزایش قیمت غیرمنتظره را تجربه کرد
وبگردی