کد خبر: ۳۶۰۷۰
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ | ۲۰:۴۷

حضور رایتل در رویداد الکامپ ۲۰۲۳

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با حضور فعالان عرصه فناوری از چهارم تا هفتم تیرماه برگزار می‌شود و شرکت خدمات ارتباطی رایتل با شعار «تحقق زندگی هوشمند» در این نمایشگاه حضور دارد.

حضور رایتل در رویداد الکامپ ۲۰۲۳

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از روابط عمومی رایتل، این اپراتور با محوریت «خدمات سازمانی بر پایه هوشمندسازی» در راستای ارائه خدمات و رویکرد‌های هوشمندانه با اتکا به توان و دانش داخلی و ظرفیت‌سازی اقتصادی در الکامپ ۲۰۲۳ آماده خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان است.

رایتل در این نمایشگاه با حضور کارشناسان و متخصصان، آماده ارائه آخرین سرویس‌ها، دستاورد‌ها و محصولات در جهت پشتیبانی و ظرفیت‌سازی‌های نوآورانه مبتنی بر دانش ایرانی است. همچنین بازدیدکنندگان با مراجعه به سالن‌های رایتل می‌توانند از طرح‌های متنوع و بسته‌های تخفیفی ویژه، بهره‌مند شوند.

رایتل با کمک به سازمان‌ها و شرکت‌ها در صنایع مختلف و خلق ارزش واقعی در اقتصاد دیجیتال، بازیگری تأثیرگذار در تحول دیجیتال برای پیشرفت کشور است. در همین راستا با فعالیت در حوزه‌های سامانه پردازش پلاک هوشمند، مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل و ساختمان هوشمند تلاش می‌کند در زمینه خدمات سازمانی بر پایه هوشمندسازی نقش‌آفرین باشد.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با محصولات و خدمات نوین رایتل می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۶ در روز‌های چهارم تا هفتم تیرماه به سالن‌های ۲۷، ۹-۸ و فضای باز جنوب سالن‌های ۳۸ و ۷ نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کنند.

برچسب ها: رایتل الکامپ
ارسال نظرات
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
وبگردی