کد خبر: ۳۶۰۷۴
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۹
در مراسم افتتاحیه نمایشگاه الکامپ مطرح شد؛

برای آینده بهتر اقتصاد دیجیتال باید به سمت توسعه زیرساخت‌ها و بروزرسانی نرم‌افزار‌ها حرکت کنیم

رئیس هیئت مدیره نصر تهران، با اشاره به اینکه ما برای آینده بهتر اقتصاد دیجیتال باید به سمت توسعه زیرساخت‌ها و بروزرسانی نرم‌افزار‌ها حرکت کنیم، گفت: در حوزه سخت‌افزار نیازمند واردات تجهیزات هستیم تا بتوانیم خدمات بهینه را مشتریان ارایه دهیم.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری»، حسین اسلامی، رئیس هیئت مدیره نصر تهران، در مراسم افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه تلکام اظهار کرد: در این نمایشگاه حدود ۴۸۰ شرکت حضور دارند. همچنین ۷۰ مهمان از ۱۰ کشور‌های خارجی در این نمایشگاه شرکت دارند.

وی با بیان اینکه هم اکنون دانش‌آموزان استان‌های مختلف در این نمایشگاه برای رقابت حضور گسترده دارند، افزود: این دانش‌آموزان همانند استارتاپ‌ها در حوزه‌های مختلف رقابت خواهند کرد.

اسلامی با اشاره به اینکه ما برای آینده بهتر اقتصاد دیجیتال باید به سمت توسعه زیرساخت‌ها و بروزرسانی نرم‌افزار‌ها حرکت کنیم، گفت: در حوزه سخت‌افزار نیازمند واردات تجهیزات هستیم تا بتوانیم خدمات بهینه را مشتریان ارایه دهیم. همچنین بخش زیرساخت ارتباطات نیز نیاز به روز رسانی دارند.

رئیس هیئت مدیره نصر تهران با تاکید براینکه در نمایشگاه امسال تمرکز اصلی ما بیشتر بر تولید محتوا است، اظهار کرد: ما نیازمند این هستیم که تمام صنایع و ارگان‌ها در کنار هم قرار بگیرند به همین منظور از تمام جامعه شناسان دعوت کردیم.

وی افزود: در فضای خدمات مهم‌ترین موضوع تنظیم‌گری است و انتظار داریم با یک مجموعه به عنوان تنظیم‌گری در ارتباط باشیم. ما با یک دولت و یک حاکمیت گفتگو می‌کنیم نباید با مجموعه‌های مختلف مواجه شویم.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی