کد خبر: ۳۶۱۱۱
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ | ۲۰:۵۸

استقبال بنگاه‌های اقتصادی و استارت‌آپ‌ها از غرفه رایتل در الکامپ ۲۰۲۳

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ میزبان نمایندگانی از بنگاه‌های اقتصادی و استارت‌آپ‌های کشور بود.

استقبال بنگاه‌های اقتصادی و استارت‌آپ‌ها از غرفه رایتل در الکامپ ۲۰۲۳

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از روابط عمومی رایتل، مرتضی لطفی عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، علیرضا خواک مدیر کل دفتر هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، مهدی نوروزیان معاون پشتیبانی و تامین منابع مالی شستا، حبیب‌الله حسن خانلو قائم مقام سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مدیران و فعالان صنعت، از غرفه رایتل در این نمایشگاه بازدید کردند و ضمن دیدار با حسین ملازاده مدیرعامل رایتل در جریان آخرین دستاورد‌های اپراتور هوشمند تلفن همراه در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی و خدمات سازمانی و تجاری، قرار گرفتند.

رایتل با محوریت «خدمات سازمانی بر پایه هوشمندسازی» در راستای ارائه خدمات و رویکرد‌های هوشمندانه با اتکا به توان و دانش داخلی و ظرفیت‌سازی اقتصادی در الکامپ ۲۰۲۳ حضور دارد.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با محصولات و خدمات نوین رایتل می‌توانند تا هفتم تیرماه از ساعت ۸ الی ۱۶ به سالن‌های ۲۷، ۹-۸ و فضای باز جنوب سالن‌های ۳۸ و ۷ نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کنند.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی