کد خبر: ۳۶۱۳۸
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۸

آموزش خرید و فروش پپه PEPE + مهمترین نکات ارز قورباغه ای

طبیعتا هر کسی که در بازار ارز دیجیتال حضور دارد یا می خواهد که به آن وارد شود، به دنبال کسب سود و یک سرمایه گذاری موفق است. خرید و سرمایه گذاری بر روی رمزارزها و توکن هایی نظیر شیبا اینو (SHIB) و ارز نوظهور پپه (PEPE) که بسیاری از معامله گران خود را میلیونر و حتی میلیاردر کردند.

خرید و فروش پپه

طبیعتا هر کسی که در بازار ارز دیجیتال حضور دارد یا می خواهد که به آن وارد شود، به دنبال کسب سود و یک سرمایه گذاری موفق است. خرید و سرمایه گذاری بر روی رمزارزها و توکن هایی نظیر شیبا اینو (SHIB) و ارز نوظهور پپه (PEPE) که بسیاری از معامله گران خود را میلیونر و حتی میلیاردر کردند.

اما چرا این ارزها پتانسیل بالایی جهت رشد و ایجاد فرصت های منحصر به فرد سرمایه گذاری دارند؟ آیا بهتر نیست به سراغ ارزهای کم نوسان تر و مطمئن تری مانند بیت کوین یا حتی ریپل برویم؟ توصیه می کنیم این مطلب را تا به انتها بخوانید چرا که به تمامی این سوالات و ابهامات شما پاسخ خواهیم داد. همچنین در کنار آن بهترین و آسان ترین راه ورود شما به بازار خرید و فروش ارز دیجیتال و به ویژه خرید پپه در ایران را برایتان به طور واضح بیان خواهیم کرد.

ارز پپه چیست؟

رمز ارز یا توکن پپه PEPE در واقع یک میم کوین جدید در عرصه ارزهای دیجیتال است که با الگوگیری از میم معروف قورباغه ای که در سال ۲۰۰۵ میلادی معروف شد، لوگوی خود را ساخته است.

به گفته سازندگان ناشناس میم کوین PEPE، این تیم قصد دارد تا ارز پپه را به جایی برسانند که قدم در جای پای توکن شیبا اینو بگذارد. پس از انتشار و روانه شدن ارز دیجیتال پپه، این ارز تنها در ماه  های ابتدایی حضورش در بازار کریپتوکارنسی ها موفق شد تا به جمع 100 رمزارز برتر وب سایت کوین مارکت کپ از لحاظ ارزش بازار بپیوندد و همچنان در زمان نگارش این مطلب در این جمع قرار دارد.

برنامه و نقشه راه رمزارز پپه چیست؟

طبق وب سایت میم کوین پپه، ایجاد کنندگان ناشناس این رمزارز قورباغه ای و البته پر سروصدا، ۳ فاز کلی برایش متصور شده اند که در حال حاضر این توکن به نوعی در فاز دوم خودش قرار دارد. در زیر فازهای آن را به طور خلاصه می بینید:

  1. فاز اول: لانچ شدن بر بستر بلاک چین، جذب ۱۰۰۰ هولدر
  2. فاز دوم: تشکیل انجمن های اینترنتی برای پپه و هولدرهایش، لیست شدن ارز پپه در صرافی های متمرکز مانند بایننس، کوین بیس، OKX و…
  3. فاز سوم: ایجاد کالاهای پپه، ابزارهای پپه، تصاحب بازار میم

تاکنون این ارز دیجیتال در بایننس و چندین صرافی خارجی مهم لیست شده و در دسترس معامله گران است. اما ما به عنوان کاربران ایرانی چگونه پپه بخریم؟

ارز دیجیتال PEPE

نحوه خرید پپه

به عنوان گام اول باید در یک پلتفرم و برنامه خرید ارز دیجیتال (صرافی) ثبت نام کنیم. به طور کلی تعداد صرافی های ارز دیجیتال در ایران زیاد است اما یکی از قدیمی ترین و معتبرترین آنان اوکی اکسچنج نام دارد. دلیل این ادعا، دانش بنیان بودن آن است؛ بنابراین ما به عنوان معامله گر یا سرمایه گذار مطمئن هستیم که در یک صرافی مطمئن و ثبت شده ثبت نام کرده ایم. ضمن اینکه تعداد ارزهایی که این صرافی در بر میگیرد بیش از ۷۰۰ عدد است که آن را به یک صرافی تکمیل بدل کرده است.

مراحل خرید پپه از صرافی ارز دیجیتال

پس از انتخاب صرافی مورد اعتماد خود جهت انجام معاملات ارز دیجیتال باید یک حساب کاربری بسازید. دقت داشته باشید که صرافی های معتبر از شما درخواست احراز هویت می کنند. این مرحله در اوکی اکسچنج هم وجود دارد اما خوشبختانه فوری و بی دردسر است.

سپس باید یک کارت بانکی ثبت کنید و آن را به صورت ریالی شارژ نمایید. که عملا کاری به سادگی آب خوردن است! در گام بعدی وارد بخش معاملاتی و تبادل رمزارزها از سایت یا برنامه موبایل صرافی ارز دیجیتال شوید و PEPE را جستجو نمایید. حال هر مقدار پپه که می خواهید را وارد کنید و بر روی دکمه خرید بزنید. به همین راحتی می توانید به خرید پپه و سپس فروش آن بپردازید.

ریسک های موجود برای خرید ارز پپه

با توجه به اینکه پپه و به طور کلی میم کوین ها مثل دوج کوین، شیبا و… نوسانات قیمتی بسیار زیادی دارند، باید کاملا هوشیار باشید و بدون طمع (با بخش کمی از سرمایه خود که به آن نیاز ندارید!) اقدام به سرمایه گذاری و خرید پپه کنید. پیشنهاد ما این است تا در کنار تحلیل تکنیکال و استفاده از وب سایت های تحلیلی مثل تریدینگ ویو، وب سایت های خبری را هم دنبال نمایید تا به بتوانید ترند روز را پیدا کنید. زیرا همانطور که احتمالا شنیده اید، اخبار (به ویژه اخبار اقتصاد کلان جهانی) بر روی تغییر قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال چه پپه باشد و چه بیت کوین تاثیر مستقیم می گذارند.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی