کد خبر: ۳۶۱۷۲
|
۰۹ تير ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۹

ایسوس ذن‌فون 10 معرفی شد؛ پرچمداری کامپکت با مشخصات فنی قدرتمند

در زمانی که اکثر پرچمدارهای بازار به نمایشگرهای غول‌پیکر مجهز شده‌اند، ایسوس ذن‌فون 10 صفحه نمایش 5.9 اینچی با رفرش ریت 144 هرتز دارد.

به گزارش«نبض فناوری»ایسوس از جدیدترین گوشی پرچمدار خود به نام ذن‌فون 10 رونمایی کرد؛ محصولی که از طراحی مشابه نسل قبلی‌اش بهره می‌برد، اما چندین بهبود مهم را نسبت به آن تجربه کرده است.

ایسوس ذن‌فون 10 همچنان یک گوشی کامپکت است، اما به جدیدترین قطعات دنیای فناوری مجهز شده است و برخلاف نسل قبلی‌اش از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

مشخصات فنی و قیمت ایسوس ذن‌فون 10

جدیدترین پرچمدار ایسوس به نمایشگر 5.9 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 144 هرتز مجهز شده است. بنابراین در دنیایط که گوشی‌های پرچمدار نمایشگرهای غول‌پیکر دارند، ایسوس همچنان از پنل کامپکت در پرچمدارش استفاده کرده است. نمایشگر این پرچمدار از حداکثر روشنایی 1100 نیت بهره می‌برد و توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود.

مشخصات فنی و قیمت ایسوس ذن‌فون 10

همانطور که گفتیم، طراحی این پرچمدار مشابه نسل قبلی‌اش است، بنابراین همچنان روی پنل پشتی‌اش دو ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل به چشم می‌خورد. امسال البته با دو رنگ جدید قرمز و سبز هم روبه‌رو هستیم که در کنار مشکی، سفید و آبی قرار می‌گیرند.

دوربین اصلی پرچمدار جدید ایسوس، 50 مگاپیکسلی 1/1.56 اینچی با دریچه دیافراگم f/1.9 است که از لرزشگیر هیبریدی گیمبال 6محوره بهره می‌برد. این دستگاه همچنین دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دارد که هر دوی آن‌ها فاقد قابلیت فوکوس خودکار هستند.

قدرت ایسوس ذن‌فون 10 را مانند اکثر پرچمدارهای اندرویدی 2023 تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 تأمین می‌کند. این دستگاه در نسخه‌های مختلف مجهز به 8 و 16 گیگابایت رم و 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

جعبه ایسوس ذن‌فون 10

جدیدترین پرچمدار ایسوس به پورت USB-C مجهز شده است، از جک 3.5 میلی‌متری هدفون بهره می‌برد و همچنین درون جعبه‌اش شارژر 30 واتی وجود دارد.

قیمت پایه ایسوس ذن‌فون 10 برابر 799 یورو است و در نسخه مجهز به 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 929 یورو به فروش می‌رسد. درحال‌حاضر قیمت بالاترین نسخه آن یعنی نسخه مجهز به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی اعلام نشده است.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی