کد خبر: ۳۶۱۷۹
|
۰۹ تير ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۰

مایکروسافت ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را برای خرید از طریق بینگ و اج معرفی کرد

یکی از این ابزارها، براساس درخواست کاربران، راهنمای خرید به آن‌ها ارائه می‌کند و با کمک ابزار دیگری می‌توان بررسی‌های یک محصول را خلاصه کرد.

به گزارش «نبض فناوری»مایکروسافت مجموعه جدیدی از ابزارهای خرید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای موتور جستجوی بینگ (‌Bing) و چت‌بات آن در نوار کناری مرورگر اج (Edge) معرفی کرد.

ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید بینگ و اج

غول ردموندی، با وجود این ابزارها می‌تواند در هنگام جستجوی کاربران درباره موضوعاتی مانند «لوازم موردنیاز دانشگاه»، از قابلیت‌های هوش مصنوعی چت‌بات بینگ به‌منظور تولید راهنمای خرید کمک بگیرد. این ویژگی مایکروسافت می‌تواند محصولات هر دسته‌بندی را جمع‌آوری کرده، مشخصات آن‌ها را فهرست کند تا بتوانید موارد مشابه آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و البته به کاربران اعلام می‌کند که آن‌ها را از چه فروشگاه‌هایی می‌تواند بخرد.

با توجه به اینکه سایت‌های زیادی در حال حاضر راهنمای خرید محصولات مربوط به تخصص خود را ارائه می‌کنند، باید دید آن‌ها به این تغییر موتور جستجو بینگ مایکروسافت چه واکنشی نشان خواهند داد. همچنین این احتمال وجود دارد که گوگل و سایر شرکت‌ها نیز در آینده ویژگی مشابهی را به کاربران خود ارائه کنند.

ویژگی دیگری که مایکروسافت از امروز در سرتاسر جهان ارائه کرده، ارائه خلاصه‌های از بررسی محصولات توسط هوش مصنوعی است. همانطور که کاملاً قابل تشخیص است، این ویژگی بررسی‌های آنلاین محصولات را خلاصه می‌کند و به‌سادگی می‌توانید از بینگ چت آن را درخواست کنید.

Price Match دیگر ویژگی است که مایکروسافت به کاربران ارائه کرده تا بتوانند از طریق آن، از یک خرده‌فروش درخواست تطبیق قیمت کنند. در واقع با این ویژگی، خرده‌فروشان می‌توانند قیمت محصولات خود را با رقبا تطبیق دهند.

ارائه راهنمای خرید در بینگ هم‌اکنون برای کاربران ایالات متحده ارائه شده و کاربران سراسر جهان به این ویژگی در اج دسترسی دارند.

مایکروسافت یکی از شرکت‌های بزرگی بوده که تاکنون سرمایه‌گذاری زیادی روی هوش مصنوعی کرده است. اخیراً غول ردموندی برای یکی دیگر از محصولات خود، یعنی لینکدین، ویژگی را فراهم کرده بود که می‌تواند با کمک هوش مصنوعی برای کاربران پست بنویسد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی