کد خبر: ۳۶۱۹۰
|
۰۹ تير ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۰

رندرهای جدید از طراحی سامسونگ گلکسی S23 FE در فضای وب منتشر شد

بر اساس شایعات گوشی گلکسی S23 FE سامسونگ طی 3 ماهه سوم سال 2023 در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که این محصول پیش از معرفی گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ رونمایی شود.

به گزارش«نبض فناوری»بر اساس برنامه‌ریزی‌ها گوشی‌های گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 طی ماه آینده میلادی در شهر سئول کره‌جنوبی معرفی خواهند شد.

سامسونگ هنوز در رابطه با گوشی گلکسی S23 FE خود هیچ توضیحی ارائه نداده است؛ اما به لطف رندرهای فاش شده توسط یک افشاگر با شناسه OnLeaks اکنون طراحی احتمالی این گوشی هوشمند آشکار شده است.

سامسونگ گلکسی S23 FE از ظاهری مشابه با گلکسی A54 برخوردار خواهد بود. همچنین ابعاد این دستگاه با مدل میان‌رده سامسونگ تقریبا یکسان بوده و معادل 158×76.3×8.2 میلی‌متر است. این گوشی مجهز به نمایشگری با حفره کروی‌شکل در قسمت مرکزی و پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی خود خواهد بود.

دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا در لبه سمت راست بدنه گلکسی S23 FE قرار دارند. پورت USB-C به‌همراه میکروفون و شبکه اسپیکر روی لبه پایینی گوشی تعبیه خواهند شد.

در لبه بالایی بدنه حفره دیگری وجود دارد که احتمالا برای میکروفون ثانویه مورد استفاده قرار می‌گیرد. میکروفون ثانویه گلکسی A54 نیز در موقعیت مشابهی قرار دارد. شیار مخصوص سیم‌کارت نیز احتمالا روی لبه بالایی بدنه گوشی قرار خواهد گرفت؛ اگرچه این موضوع در تصاویر به معرض نمایش گذاشته نشده است.

با توجه به ابعاد گلکسی S23 FE انتظار می‌رود که این گوشی مجهز به یک نمایشگر 6.4 اینچی باشد. پنل مذکور احتمالا از نوع آمولد بوده و اسکنر اثرانگشت نیز در قسمت تحتانی آن تعبیه خواهد شد؛ چرا که این حسگر با دکمه پاور گوشی ادغام نمی‌شود.

سامسونگ گلکسی A54

گلکسی A54 مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است؛ در حالی‌که گلکسی S23 FE با وجود ابعاد نسبتا یکسان شایعه شده از یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی بهره خواهد برد.

تراشه اگزینوس 2200 (برای تمامی مناطق)، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی سایر ویژگی‌های شاخص گلکسی S23 FE را تشکیل می‌دهند.

منبع: آی تی رسان

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی