کد خبر: ۳۶۲۲۷
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۰

اپل ظاهراً روی مانیتور جدیدی با قابلیت تبدیل‌شدن به نمایشگر هوشمند کار می‌کند

مانیتور جدید اپل که در زودترین زمان ممکن، سال آینده میلادی از راه می‌رسد، می‌تواند در حالت آماده‌به‌کار تبدیل به یک نمایشگر هوشمند شود.

به گزارش «نبض فناوری»، بلومبرگ در گزارشی مدعی شده است که اپل روی نمایشگر جدیدی با تراشه اپل سیلیکون کار می‌کند که می‌تواند عملکردی مستقل از مک داشته باشد. برای مثال، این مانیتور می‌تواند در حالت آماده‌به‌کار، نقش یک نمایشگر هوشمند را ایفا کند.

مدتی می‌شود که شاهد انتشار شایعات درباره مانیتور جدید اپل هستیم؛ مثلاً اینکه اپل احتمالاً روی یک مانیتور 27 اینچی mini-LED کار می‌کند که جایگزین مانیتور گران‌قیمت پرو دیسپلی XR می‌شود.

مانیتور جدید اپل با قابلیت تبدیل‌شدن به نمایشگر هوشمند

بلومبرگ در گزارش خود می‌گوید اپل روی یک مانیتور جدید کار می‌کند که از قابلیتی مشابه با استندبای iOS 17 بهره می‌برد. این ویژگی به آیفون‌ها اجازه می‌دهد در زمان شارژ و به‌صورت افقی، حکم یک نمایشگر هوشمند را داشته باشد. این قابلیت در آیفون‌ها شبیه به یک ساعت زنگ‌دار قدیمی هم می‌شود که در هنگام خواب می‌توانید از آن استفاده کنید. علاوه‌براین، با ویجت‌های مختلفی هم روبه‌رو هستیم.

حالا به‌نظر می‌رسد که اپل می‌خواهد ویژگی مشابهی را به مانیتور جدید خود بیاورد. به گفته گرمن، این محصول در زودترین زمان ممکن، سال آینده میلادی از راه می‌رسد.

اپل ظاهراً روی مانیتور جدیدی با قابلیت تبدیل‌شدن به نمایشگر هوشمند کار می‌کند

بد نیست بدانید که شایعات ابتدا به این ویژگی برای آیپد اشاره داشتند، اما برخلاف انتظار، اپل قابلیت استندبای را تنها برای آیفون‌ها ارائه می‌کند و خبری از آن برای iPadOS 17 در WWDC 2023 نبود. البته این احتمال وجود دارد که در نسخه‌های بعدی iPadOS 17 ویژگی استندبای به آن‌ها اضافه شود.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی