کد خبر: ۳۶۲۳۹
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

«متا» مقابل توئیتر قد علم می‌کند

شرکت متا بعد از اعلام محدودیت‌های توئیتر توسط ایلان ماسک، اعلام کرده تا چند روز دیگر نرم افزار شبیه این پلتفرم را راه اندازی می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، رویترز اعلام کرد، چند روز پس از اینکه ایلان ماسک، مالک توئیتر، محدودیت موقتی برای تعداد پست‌هایی که کاربران می‌توانند بخوانند را وضع کرد، متا اعلام کرده قصد دارد یک اپلیکیشن میکروبلاگینگ به نام«Threads» را راه‌اندازی کند.

انتظار می‌رود اپلیکیشن مکالمه مبتنی بر متن اینستاگرام، روز پنجشنبه منتشر شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا حساب‌هایی را که دنبال می‌کنند در این پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس هم دنبال کرده و همان نام کاربری را داشته باشند.

این راه‌اندازی پس از آن صورت می‌گیرد که توئیتر محدودیت‌هایی را برای این برنامه از جمله نیاز به تأیید برای استفاده از توئیت‌دک اعلام کرد. این شرکت طیف وسیعی از اقدامات را برای بازگرداندن تبلیغ‌کنندگانی که پلتفرم تحت مالکیت ماسک ترک کرده‌اند انجام داده همچنین برای افزایش درآمد کارهایی مانند ارائه توئیتر بلو به صورت پولی را کلید زده است. توئیتر در اوایل ماه جاری، اعلام کرده بود که قصد دارد بر روی ویدئو و مشارکت تجاری تمرکز کند تا تجارت این شرکت رسانه اجتماعی فراتر از تبلیغات دیجیتال را احیا کند. توئیتر همچنین شروع به پولی کردن دسترسی به رابط برنامه نویسی برنامه خود کرده است.

آخرین اعلامیه‌های ماسک برای رسیدگی به جمع‌آوری داده‌های توئیتر توسط دیگران از جمله برای آموزش چت‌جی‌پی‌تی، با واکنش شدید کاربران توئیتر مواجه شده و کارشناسان تبلیغات می‌گویند که این امر باعث تضعیف مدیرعامل جدید لیندا یاکارینو می‌شود که ماه گذشته در این سمت قرار گرفت.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
وبگردی