کد خبر: ۳۶۲۵۲
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰

افت شدید توئیتر در نتایج جستجوی گوگل

تغییرات توئیتر باعث شده تا توئیت‌ها مانند قبل در نتایج گوگل نمایش داده نشوند.

افت شدید توئیتر در نتایج جستجوی گوگل

به گزارش «نبض فناوری»، ورج اعلام کرد، بر اساس بیانیه‌ای که به وبگاه ورج داده شده، گوگل به دلیل تغییرات توئیتر نمی‌تواند توئیت‌ها و صفحات توئیتر را به همان اندازه معمول در نتایج جستجو نمایش دهد.

لارا لوین، سخنگوی این شرکت گفت: «ما می دانیم که توانایی ما برای خزش در Twitter.com محدود بوده و بر توانایی ما برای نمایش توئیت ها و صفحات از سایت در نتایج جستجو تأثیر می گذارد. وب‌سایت‌ها روی اینکه خزنده‌های وب می‌توانند به محتوای آن‌ها دسترسی داشته باشند، کنترل دارند.»

خزندهٔ وب، یک برنامه رایانه‌ای است که توانایی مرور و ثبت اطلاعات را از وب‌سایت‌ها به صورت خودکار دارد.

طی چند روز گذشته، توئیتر تغییرات عمده ای در نمایان بودن توئیت‌ها در سایت ایجاد کرده است. از روز جمعه، شروع به مسدود کردن کاربران ثبت نام‌نشده برای مرور توئیت‌ها کرد و روز شنبه محدودیت‌هایی برای تعداد توئیت‌هایی که افراد می‌توانند در یک روز بخوانند، وضع کرد. با توجه به اظهارات لوین، به نظر می‌رسد که این تغییرات بر نحوه خزیدن گوگل در توئیتر نیز تأثیر داشته است.

سایت «سرچ انجین لند» یو‌‌آرال‌های نمایه شده توئیتر در جستجوی گوگل را بین جمعه و دوشنبه مقایسه کرد، نتایج نشان داد که روز جمعه، گوگل 471 میلیون نتیجه را برای توئیتر فهرست کرد، اما روز دوشنبه، این عدد تا 180 میلیون کاهش یافت.

نتایج جستجوی گوگل تنها چیزی نیست که با تغییرات اخیر توئیتر به شدت تغییر کرده است، توئیت‌دک که برنامه مورد علاقه بسیاری از کاربران قدرتمند توئیتر است، از 30 روز دیگر تنها به عنوان ویژگی پولی توئیتر در دسترس خواهد بود. توئیت‌دک یک ابزار مبتنی بر وب برای مدیریت حساب های توئیتر است. این ابزار برای بهبود سازمان‌ها و عملکردشان در سراسر حساب های توئیتر طراحی شده است.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
وبگردی