کد خبر: ۳۶۲۸۱
|
۱۵ تير ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۰

حذف حساب Threads فقط با پاک کردن اکانت اینستاگرام ممکن است!

در حالی که کاربران می‌توانند پروفایل اینستاگرام تردز خود را غیرفعال کنند، اما فقط با حذف حساب اینستاگرام می‌توان آن را حذف کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، شبکه اجتماعی «اینستاگرام تردز» از امروز آغاز به کار کرد و به گفته مارک زاکربرگ، تاکنون 10 میلیون کاربر در آن ثبت‌نام کرده‌اند. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که سرویس جدید متا دارای یک شرط جالب است: حذف حساب Threads باعث حذف حساب اینستاگرام شما نیز خواهد شد!

متا در صفحه خط‌مشی این برنامه جدید توضیح می‌دهد:

«شما می‌توانید در هر زمانی پروفایل Threads خود را غیرفعال کنید، اما پروفایل Threads شما فقط با حذف حساب اینستاگرام حذف خواهد شد.»

متا برای استدلال این شرط خود توضیح می‌دهد که پروفایل Threads بخشی از حساب کاربری اینستاگرام شما محسوب می‌شود. اما کاربران با نظرات مختلفی به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.

کاربری در حساب توییتر خود نوشته است:

«من اکنون حساب Threads خود را غیرفعال کرده‌ام، اما ظاهراً نمی‌تواند اکانت خود را بدون حذف حساب اینستاگرام حذف کنید. بنابراین شاید بهتر است فعلاً [در اینستاگرام تردز] ثبت نام نکنید!»

اینستاگرام تردز در مقابل توییتر

اینستاگرام، شبکه‌اجتماعی محبوب اشتراک‌گذاری عکس با بیش از 2 میلیارد کاربر، تردز را امروز برای کاربران بیش از 100 کشور جهان منتشر کرد. براساس نظرات ثبت شده در شبکه‌های اجتماعی، به‌نظر می‌رسد این برنامه در مقایسه با سایر رقبای توییتر، مانند بلوسکای و Mastadon، از اطمینان بیشتری بین کاربران شبکه‌های اجتماعی برخوردار باشد.

زاکربرگ که در چند وقت گذشته درگیر گزارش‌هایی درباره چالش «مبارزه در قفس» با ایلان ماسک شده بود، حالا با انتشار اینستاگرام تردز ظاهراً ضربه‌ای از خارج قفس به ماسک زده است. در حالی که ماسک به گردآوری حجم بالای اطلاعات کاربران در اپ تردز اینستاگرام کنایه زده بود، اما مشکلات و محدودیت‌هایی که اخیراً به توییتر اضافه شده، صدای کاربران را درآورده است و آن‌ها به دنبال جایگزین مناسبی برای توییتر هستند. تحلیلگران به‌همین دلیل در گزارش دیگری گفته بودند که متا از بهترین فرصت برای ورود به این بازار استفاده کرده است.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
وبگردی