کد خبر: ۳۶۳۰۵
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۰

تبلت‌های اقتصادی آنر پد X8 Pro و X9 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی عرضه شدند

فروش تبلت آنر پد X8 Pro و پد X9 با نمایشگر ۱۱٫۵ اینچی ۱۲۰ هرتزی به‌ترتیب در بازار چین و بریتانیا شروع شد.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری»آنر پد X8 پرو به‌عنوان جایگزین پیشرفته تر پد X8 برای بازار چین معرفی شد. این محصول که در بریتانیا با نام پد X9 عرضه می‌شود ۴۹۹ گرم وزن و ۶٫۹ میلی‌متر ضخامت دارد. بخشی از بدنه‌ی تبلت مذکور فلزی است و در رنگ مشکی، سبز و بنفش عرضه خواهد شد؛ البته آنر پد X9 فقط در رنگ خاکستری به‌ فروش می‌رسد.

به‌نوشته‌ی NotebookCheck، آنر پد X8 پرو و پد X9 هردو به نمایشگر ۱۱٫۵ اینچی IPS با وضوح ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل، روشنایی ۴۰۰ نیت، حاشیه‌های باریک و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده‌اند. علاوه‌براین، آنر از ۶ بلندگو در این تبلت‌ها استفاده کرده و بخش جلو و پشتی آن میزبان دوربین ۵ مگاپیکسل تکی است. از دیگر ویژگی‌های جذاب تبلت‌های اقتصادی جدید آنر می‌توان به باتری بزرگ ۷۲۵۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد که گفته می‌شود با هربار شارژ، حداکثر ۱۳ ساعت ویدیو پخش می‌کند.

آنر پد X8 پرو
آنر پد X8 پرو

نر پد X8 پرو و X9 از تراشه‌ی ۶ نانومتری Snapdragon 685 بهره می‌برد. Pad X8 Pro با رم ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت عرضه می‌شود اما Pad X9 فقط در یک مدل با رم ۴ گیگابایت به‌ فروش می‌رسد. هر دو دستگاه مذکور ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی دارند و به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط‌ کاربری MagicOS 7.1 عرضه خواهد شد.

مدل رم ۴ آنر پد X8 Pro در چین با قیمت ۱۳۸ به‌ فروش می‌رسد و همین نسخه با نام پد X9 با برجسب ۲۲۹ دلار در بریتانیا عرضه می‌شود.

منبع: زومیت

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
وبگردی