کد خبر: ۳۶۳۳۷
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۰

سامسونگ و مدیاتک می‌خواهند رکورد سرعت آپلود 5G را بکشنند

سرعت آپلود بالا به پخش زنده‌ی باکیفیت ویدئویی، کنفرانس‌های ویدئویی و غیره کمک می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»سامسونگ با همکاری مدیاتک به نقطه‌ عطف درخورتوجهی در عملکرد سرعت آپلود 5G دست یافته‌اند. این دو شرکت آزمایش‌های گسترده‌ای را در آزمایشگاه غول فناوری کره‌ی جنوبی انجام دادند تا نتایج حاصل از توانایی‌های خود را به‌ نمایش بگذارند.

دستاورد پیشگامانه‌ی سامسونگ و مدیاتک شامل استفاده از شبکه‌ی مستقل 5G بود. شبکه‌های سامسونگ از هسته‌ی 5G و رادیوهای C-Band Massive MIMO که واحد توزیع‌شده‌ی مجازی (vDU) است، برای آزمایش استفاده کردند. مدیاتک دستگاه آزمایشی مجهز به تراشه‌ی جدید CPU مبتنی‌بر M80 ارائه داد که از سه آنتن در یک کانال بهره می‌برد. حاصل تلاش‌های مشترک این دو شرکت، دستیابی به سرعت آپلود فوق‌العاده‌ی ۳۶۳ مگابیت‌برثانیه بود.

گیزموچاینا می‌نویسد پیشرفت سامسونگ و مدیاتک ظرفیت زیادی برای محصولات مصرفی آینده دارد؛ زیرا سرعت آپلود شبکه را به‌میزان درخورتوجهی افزایش می‌دهد و این قابلیت برای فعالیت‌هایی مثل پخش زنده‌ی ویدیویی با وضوح بالا، کنفرانس ویدیویی هنگام حرکت و بازی‌های چندنفره بسیار مفید است و عملکرد روان‌تری ارائه خواهد داد.

دونگ وو لی، رئیس گروه راهکارهای فناوری در شبکه‌های سامسونگ، هیجان خود را نسبت‌ به دستاورد و پتانسیلی که برای دستگاه‌های مصرف‌کننده دارد ابراز کرد. سرعت آپلود بالا، مزیت‌هایی به‌همراه دارد که تجربه‌ی کاربران را متحول می‌کند. لی بر تعهد سامسونگ و مدیاتک برای بهبود شبکه‌های مشتریان آن‌ها با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری موجود، تأکید کرد.

منبع: زومیت

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی