کد خبر: ۳۶۳۹۱
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۶
زارع‌پور مطرح کرد:

حضور ۱۱ کشور در سومین میتینگ فناورانه وزاری کشور‌های عضو اکو در ایران/ هدف توسعه همکاری و بازار سازی برای محصولات ایرانی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما افتخار داریم که امروز میزبان وزاری ارتباطات کشور‌های عضو سازمان اکو و نیز کشور‌های همسایه جمهوری اسلامی ایران هستیم. در این دو روز راه‌های توسعه همکاری چند جانبه و دو جانبه با این کشور‌ها در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری»، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سومین میتینگ وزاری کشور‌های عضو اکو در ارتباط با تکنولوژی‌های ارتباطات، اظهار کرد: ما افتخار داریم که امروز میزبان وزاری ارتباطات کشور‌های عضو سازمان اکو و نیز کشور‌های همسایه جمهوری اسلامی ایران هستیم. در این دو روز راه‌های توسعه همکاری چند جانبه و دو جانبه با این کشور‌ها در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را بررسی خواهیم کرد.

وی با بیان این که در این نشست حدود ۱۱ کشور حضور دارند، تصریح کرد: در روز آغازین این هیات‌ها با دستاورد‌های شرکت‌های داخلی در بخش‌های گوناگون حوزه فناوری ارتباطات آشنا خواهند شد. ما این نمایشگاه را ترتیب دادیم تا بخش کوچکی از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار و سرویس‌ها و خدمات برخط و دیجیتال دیده شود.

وزیر ارتباطات گفت: همچنین جلسات دو جانبه با کسب و کار‌های ایرانی برای شرکت‌های بزرگ با وزرا هیات‌های عالی شرکت‌کننده تدارک دیده شده است تا شرکت‌های ایرانی ظرفیت‌های خودشان را برای شرکت‌های شرکت‌کننده در اجلاس توضیح دهند و راه‌های توسعه همکاری و بازار سازی برای محصولات ایرانی در این کشور‌ها بررسی کرده و بتوانیم به راه‌های عملیاتی دست پیدا کنیم. امیدواریم که نشست دو روزه منجر به توسعه راهکار‌هایی ختم شود که کشور‌های منطقه شرکت‌های داخلی بتوانند خدمات با کیفیت دیجیتال را به مردم کشورمان ارائه دهند.

ارسال نظرات
پس از نصب در مغز انسان؛ تراشه مغزی نورالینک مختل شد
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
وبگردی