کد خبر: ۳۶۴۴۳
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ | ۱۶:۵۸

بازار فروش فالوئر فیک برای "تردز" راه افتاد

با گذشت یک هفته از آغاز فعالیت "تردز" و عبور کاربران آن از مرز ۱۰۰ میلیون نفر، بسته‌های فالوئر فیک برای این شبکه اجتماعی جدید، در اینترنت خرید و فروش می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، بررسی سایت‌های مختلف توسط بیزنس اینسایدر نشان می‌دهد از پیشنهاد ۷.۵۰ دلار برای ۱۰۰ دنبال کننده تا ۱۹۰۰ دلار برای ۵۰ هزار دنبال کننده در اپلیکیشن "تردز" اینستاگرام، خدمات تعامل پولی و ربات فارم، بازار جدیدی را شکل داده اند.

بازار فروش فالوئر فیک برای

اینستاگرام مدت‌ها با ربات‌ها و تعامل پولی در این اپلیکیشن مقابله کرده است. این پلتفرم سال‌هاست که دنبال کنندگان و پسندهای فیک را حذف کرده و حتی در دستورالعمل جامعه خود، بخشی را مربوط به این مسئله دارد.

طبق اعلام پلتفرم بازاریابی اینفلوئنسر "هایپ آدیتور"، به طور میانگین حدود ۱۳.۸ درصد از دنبال کنندگان اینستاگرام اینفلوئنسرها، به عنوان حساب‌های مشکوک دسته بندی می‌شوند.

"تردز" به اینسایدر گفت: حساب‌های مشکوک را به عنوان هر صفحه‌ای در اینستاگرام تعریف می‌کند که به نظر می‌رسد ربات است یا از خدمات خاصی برای پسندها، اظهارنظرها و دنبال کنندگان، استفاده می‌کند.

اگرچه معیار تعداد دنبال کننده، همچنان عامل تاثیرگذاری است به خصوص وقتی مسئله مذاکره برای بستن قرارداد با برندها به عنوان یک اینفلوئنسر مطرح می‌شود اما مشخص نیست که تعداد فالوئر تا چه حد برای "تردز" اهمیت دارد.

برای شروع، فالوئرها در "تردز" به اندازه اینستاگرام یا توییتر برجسته نیستند و در خصوص الگوریتم هم رتبه بندی در "تردز"، بیشتر به محتوایی بستگی دارد که فردی با آن تعامل می‌کند.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام و "تردز" در شرکت متا پلتفرم اخیرا در جوابی در "تردز" نوشت: ما پست‌ها را سبک رتبه‌بندی می‌کنیم و توصیه‌هایی (پست‌هایی از حساب‌هایی که دنبال نمی‌کنید) را در فید نشان می‌دهیم که به خصوص برای یک اپلیکیشن جدید پیش از این که افراد حساب‌های کافی را دنبال کنند، اهمیت دارد.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، خرید دنبال کننده فیک در "تردز"، به رشد یک حساب یا موفقیت یک تولیدکننده محتوا کمک چندانی نخواهد کرد.

منبع/ ایسنا

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی