کد خبر: ۳۶۴۵۲
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

ردیت همه سابقه چت کاربران را پاک کرد

کاربران ردیت متوجه شده‌اند که این سایت به طور غیرمنتظره‌ای همه سابقه چت آن‌ها را تا قبل از اول ژانویه(11خرداد) سال جاری حذف کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، ورج اعلام کرد، کاربران ردیت ناگهان متوجه حذف شدن سابقه چت هایشان شدند و این شرکت در پاسخ آن ها را به یک به روز رسانی تغییرات در ژوئن(خرداد) هدایت کرده که به روز رسانی ویژگی ها را برای چت ها اعلام می کند. در این اعلام به صورت نامفهومی در انتهای مطالب نوشته شده: «در تلاش برای انتقال آسان و سریع به زیرساخت جدید، پیام‌های چت ارسال شده از 1 ژانویه 2023 به بعد را منتقل خواهیم کرد.»

حال با فرض اینکه کسی یادداشت را خوانده و تا انتها رسیده باشد، ظاهراً باید این را می‌دانستند که همه چیز قبل از آن تاریخ ناپدید می‌شود!. اکنون کاربران از اینکه نمی توانند به سابقه های چت خود دسترسی پیدا کنند عصبانی هستند.

یکی از مدیران پاسخ داد و گفت که چت های قدیمی به پلتفرم چت جدید منتقل می شوند و تنها داده های سال 2023 ارائه می شود و افزود که آنها امیدوارند انتقال داده به کاربر کمک کند تا چت های قدیمی تر را بازگرداند. مدیر به کاربر دیگری که از او می‌پرسید آیا گزینه‌ای برای ماندن در سیستم چت قدیمی وجود دارد یا خیر، گفت «نه وجود ندارد» و ردیت در حال کار روی بهبود چت‌های جدید است.

برخی از کاربران اعلام کرده اند که با استفاده از گزینه data export توانسته اند فایلی از سابقه کامل خود دریافت کنند اما برخی گفته‌اند که چت‌هایشان از دست رفته است.

این به روز رسانی بی سر و صدا محبوبیت این برنامه را زیر سوال برد و باعث اعتراضات زیادی شد. ردیت هنوز در این مورد اظهار نظری نکرده است.

ردیت انجمنی برای بحث و تبادل‌نظر درباره‌ی موضوعات مختلف است و تقریباً منبع تمامی اخبار و شایعات مهم به آن‌ برمی‌گردد. انجمن ردیت یکی از قطب‌های اصلی اخبار روز دنیا است که در آن می‌توان درباره‌ هر موضوعی از اخبار و فناوری گرفته تا موسیقی و بازی بحث و تبادل‌‌نظر کرد.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 اردیبهشت 1403 صعود رمزارزهای پیشروی جهان
به دلیل عدم پیروی از مقررات؛ ترکیه گوگل را جریمه کرد
همراه با ارائه چندین ویژگی دسترسی جدید اپل «ردیابی چشم» را به آیفون‌ها و آی‌پدها می‌آورد
وبگردی