کد خبر: ۳۶۵۳۸
|
۳۰ تير ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۰

مشخصات کامل گلکسی تب S9 اولترا همراه با رندرهای جدیدی از آن فاش شد

سامسونگ در تاریخ 4 مرداد رویداد گلکسی آنپکد بعدی را برگزار می‌کند که در آن احتمالا از سری گلکسی تب S9 معرفی خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»سامسونگ در تاریخ 26 جولای (4 مرداد) رویداد گلکسی آنپکد بعدی خود را برگزار می‌کند که در آن احتمالا از سری گلکسی تب S9 در کنار دستگاه‌هایی از جمله گلکسی زد فولد و زد فلیپ 5 و سری گلکسی واچ 6 رونمایی خواهد کرد. سری تب اس 9 از سه مدل تشکیل شده است که پیشرفته‌ترین آن‌ها تب S‌9 او‌لترا نام دارد و دو مدل دیگر گلکسی تب S9 و S9 پلاس خواهند بود. حالا مشخصات و رندرهای جدیدی از گلکسی تب S9 اولترا فاش شده است.

مشخصات احتمالی گلکسی تب S9 اولترا

براساس این اطلاعات جدید که توسط «ایوان بلس» به اشتراک گذاشته شده، گلکسی تب S9 او‌لترا سامسونگ دارای نمایشگر 14.6 اینچی Dynamic AMOLED خواهد بود که نسبت به تب‌ S8 اولتر‌ا تغییری نکرده است. مانند نسل قبلی، نمایشگر این دستگاه نیز دارای یک بریدگی برای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

همانطور که در رندرهای این دستگاه نیز نشان داده شده، تبلت پرچمدار آینده سامسونگ از کیبورد و قلم S نیز پشتیبانی خواهد کرد.

تنظیمات دوربین پشتی دستگاه نیز شامل یک لنز قدرتمند 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض خواهد بود. در داخل، گلکسی تب S9 اولترا 5G به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد بود. هرچند در این گزارش اشاره‌ای نشده اما این تبلت می‌تواند به نسخه اورکلاک شده‌ای از تراشه با سرعت 3.36 گیگاهرتز مجهز شود.

علاوه بر این، تب S9 اولترا از 12 گیگابایت رم نیز بهره خواهد برد و ظرفیت حافظه داخلی آن 512 گیگابایت است که البته از طریق اسلات حافظه خارجی می‌توان آن را افزایش داد. از نظر سیستم عامل نیز این دستگاه اندروید 13 را اجرا می‌کند که می‌تواند آخرین نسخه رابط کاربری One UI را نیز شامل شود.

از دیگر مشخصات قابل‌توجه احتمالی گلکسی تب S9 اولترا 5G می‌توان به باتری 11200 میلی آمپر ساعتی آن اشاره کرد. در ادامه این گزارش ادعا شده که تبلت از شارژ سریع 45 وات و دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی