کد خبر: ۳۶۵۵۸
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۰

گوشی HTC U23 چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی HTC U23 به تراشه کوالکام Snapdragon 7 Gen 1 مجهز می‎‌شود و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت HTC به تازگی از دو گوشی هوشمند جدید خود به نام U23 و U23 Pro رونمایی کرده است. گوشی HTC U23 دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی +FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است که با استفاده از Gorilla Glass Victus محافظت می‎‌شود و در برابر خط و خش و ضربه مقاوم است.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی HTC U23 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین هشت مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی می‌‎شود. دوربین اصلی از فیلم‌برداری 4K با تثبیت‌کننده تصویر الکترونیکی (EIS) پشتیبانی می‌کند. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی روی نمایشگر آن قرار گرفته است.

گوشی HTC U23 به تراشه کوالکام Snapdragon 7 Gen 1 مجهز می‎‌شود و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود، از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی، شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند. این محصول گواهی IP67 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

گوشی HTC U23 دارای بلندگوی دوگانه و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است. همچنین، از Wi-Fi 6 نیز پشتیبانی می‌کند و در رنگ‌های آبی و بنفش در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی یادشده منتشر نشده است.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
وبگردی