کد خبر: ۳۶۵۶۷
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ | ۲۲:۰۰
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری صورت گرفت

افتتاح و بهره‌برداری از زیرساخت‌های توسعه فناوری و حمایت از نخبگان چهارمحال و بختیاری

با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری و استاندار چهارمحال و بختیاری، ساختمان بنیاد نخبگان استان افتتاح و کلنگ مراکز تولید و ساخت اولیه در پارک علم و فناوری استان بر زمین زده شد.

به گزارش «نبض فناوری»، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی اعلام کرد، با حضور روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری و غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری، کلنگ مرکز ساخت و تولید نمونه‌های اولیه فناوری اطلاعات و ارتباطات و مرکز نمونه‌سازی و آزمایشگاه زیست‌فناوری پارک علم و فناوری استان بر زمین زده شد.

مرکز ساخت و تولید نمونه‌های اولیه فناوری‌های IT و ICT با مشارکت بخش خصوصی و حمایت پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و استانداری در زیربنایی به مساحت یک هزار متر مربع با اعتبار ۱۰۰میلیارد ریال احداث و به بهره برداری می‌رسد.

این مرکز قرار است است زمینه‌ساز استقرار ۱۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور شده و به طور مستقیم برای ۳۰ نفر اشتغال‌زایی کند.

همچنین در ادامه کلنگ مرکز نمونه‌سازی و آزمایشگاه زیست‌فناوری پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با ظرفیت دو هزار مترمربع، در دو طبقه و پیش‌بینی احداث سه اتاق تمیز بر زمین زده شد. این مرکز نمونه‌سازی و آزمایشگاه مجهز، با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال، فضای تولیدی ۷۰۰ متر مربع و ۲۰۰ متر فضای آزمایشگاهی، زمینه‌ساز استقرار ۱۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور و اشتغال ۴۰ نیروی انسانی متخصص را فراهم خواهد کرد.

همچنین با حضور دهقانی و حیدری ساختمان بنیاد نخبگان در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد و به بهره برداری رسید تا زمینه حمایت از جامعه نخبگانی و خلاق استان بیش از پیش فراهم شود.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی