کد خبر: ۳۶۵۹۷
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۰

قول انگلیس برای برخورد با تبلیغات کلاهبرداری آنلاین

انگلیس اعلام کرد پلتفرم‌های شبکه اجتماعی و خدماتی مانند سرویس "گوگل اَدز" آلفابت را وادار خواهد کرد تبلیغات‌های کلاهبرداری از جمله کمپین‌های سلبریتی جعلی را متوقف کنند و به اقدامات سخت‌گیرانه‌تری برای جلوگیری از دسترسی کودکان به تبلیغات مناسب بزرگسالان، دست می‌زند.

به گزارش «نبض فناوری»، دپارتمان فرهنگ، رسانه و ورزش انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: مردم اغلب با کمپین‌های جعلی افراد مشهور برای کلاهبرداری‌های مالی، تبلیغات‌های به ظاهر مشروع اما حاوی بدافزارهای پنهان شده و تبلیغات محصولاتی که طبق قوانین انگلیس ممنوع هستند مانند سلاح، مواد مخدر، محصولات فشن تقلبی و بلیت تقلبی، مواجه می‌شوند. یک سلسله تدابیر قانونی و تدابیر دیگر به ریسک‌های جدی مربوط به تبلیغات آنلاین، رسیدگی خواهند کرد.

قوانین جدید، مسئولیت‌های بیشتری را بر دوش زنجیره تامین تبلیغات دیجیتالی پیچیده، از پلتفرم‌های بزرگ تا مالکان وب سایتها، واسطه‌های فناوری تبلیغات و اینفلوئنسرها می‌گذارد. این تدابیر، زنجیره تامین فناوری تبلیغات را هدف خواهند گرفت و لایحه ایمنی آنلاین را کامل خواهند کرد که با تبلیغات کلاهبرداری در شبکه‌های اجتماعی و موتورهای جستجو، برخورد می‌کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، در راستای آنچه دولت انگلیس آن را برنامه تبلیغات آنلاین نامیده است، مقامات این کشور اکنون درباره جزئیات قوانین بالقوه، از جمله رگولاتوری که برای نظارت بر قوانین جدید توصیه می‌کند، مشورت خواهند کرد.

منبع/ ایسنا

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی