کد خبر: ۳۶۶۲۸
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۲۲:۲۲

دوره تابستانه دانش‌پژوهان برگزیده المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار شد

هشتمین دوره علمی نهایی تابستانه آماده سازی دانش پژوهان برگزیده المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در مرکز قلب تهران برگزار شد.

به گزارش «نبض فناوری»، مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد، سلطانی نژاد رئیس کمیته المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی اعلام کرد: در‌خلال برگزاری دوره نهایی تابستانه اماده سازی دانش پژوهان برگزیده المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و در راستای ترویج علوم و فنون نوین، کارگاهی نیز برای 40 نفر از دانش پژوهان المپیاد دانش آموزی در مرکز تحقیقات فنآوری های نوین قلب و عروق بیمارستان قلب تهران برگزار شد.

شهرام ربانی، دکترای تخصصی علوم زیست پزشکی و از اساتید این دوره گفت: در این کارگاه مباحثی همچون آشنایی با حیوانات آزمایشگاهی و مدلهای حیوانی بیماریهای قلب وعروق، اخلاق کار با حیوانات آزمایشگاهی، مروری بر بیماریهای قلب و عروق و سلول درمانی در قلب و عروق مطرح شد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از مباحث تئوری، در بخش عملی کار با حیوانات آزمایشگاهی برای دانش آموزان برگزار شد که زیر نظر اساتید تمام افراد به صورت عملی نحوه کار با این حیوانات را آموزش دیدند و در نهایت با برگزاری آزمون پایان دوره، ارزشیابی این دانش‌آموزان انجام شد.

گفتنی است، دکتر علی دهقانی فیروز آبادی دکترای تخصصی علوم سلولی کاربردی، دکتر کاوه حسینی متخصص قلب و عروق و دکتر صفیه برومند دکترای تخصصی علوم سلولی کاربردی از دیگر اساتید این دوره بودند.

دوره تابستانه دانش‌پژوهان برگزیده المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار شد

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی