کد خبر: ۳۶۶۹۳
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۰

سامسونگ احتمالاً از ماه آینده میلادی تولید انبوه حلقه هوشمند گلکسی رینگ را آغاز می‌کند

هرچند در این گزارش گفته شده است که تولید این دستگاه به‌زودی آغاز می‌شود، اما عرضه آن تا سال 2024 اتفاق نخواهد افتاد.

به گزارش «نبض فناوری»، از حدود یک سال قبل شایعاتی مبنی بر اینکه سامسونگ درحال کار روی یک محصول پوشیدنی هوشمند جدید است، وجود دارد؛ حلقه‌ای که احتمالاً نام آن گلکسی رینگ (Galaxy Ring) است. حالا در گزارش‌های جدیدی گفته شده که غول کره‌ای از ماه آینده میلادی تولید این دستگاه پوشیدنی را آغاز خواهد کرد.

براساس گزارش نشریه کره‌ای The Elec، سامسونگ تاکنون فرایند توسعه این دستگاه را به پایان رسانده است و اگر همه‌چیز درست پیش برود، احتمالاً ماه آینده تولید آن را آغاز خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، غول فناوری منبع سخت‌افزاری موردنیاز خود را تأمین کرده است و اکنون فقط باید تصمیم بگیرد که چه زمانی تولید انبوه گلکسی رینگ را آغاز کند.

زمان عرضه گلکسی رینگ

سامسونگ احتمالاً از ماه آینده میلادی تولید انبوه حلقه هوشمند گلکسی رینگ را آغاز می‌کند

هرچند براساس این گزارش به‌نظر می‌رسد که تولید این دستگاه به‌زودی آغاز می‌شود، اما عرضه آن تا سال 2024 اتفاق نخواهد افتاد. علاوه بر فرایندهای مربوط به استاندارد نظارتی، سامسونگ همچنین باید گواهینامه‌های مختلفی را دریافت کند تا بتواند گلکسی رینگ را به‌عنوان یک «دستگاه پزشکی» روانه بازار نماید؛ درست مانند سری گلکسی واچ که اکنون نه‌تنها از ECG، بلکه از سیستم ردیابی نامنظم ضربان قلب نیز پشتیبانی می‌کند.

دریافت این گواهینامه‌ها ممکن است چندین ماه طول بکشد، به همین دلیل احتمالاً گلکسی رینگ در سال 2024 وارد بازار خواهد شد. در برخی شایعات حدس زده شده که سامسونگ ممکن است آن را همراه با سری گلکسی S24 معرفی کند.

ماه گذشته نیز در گزارشی گفته شده بود که سامسونگ ظاهراً توسعه حلقه گلکسی را آغاز کرده است و شرکت ژاپنی Meiko مسئولیت ساخت آن را بر عهده خواهد گرفت. همچنین غول کره‌ای در اواخر سال گذشته نام‌های تجاری «گلکسی گلس» و «گلکسی رینگ» را ثبت کرده بود. هنوز اطلاعات زیادی در مورد ابعاد و عملکرد حلقه هوشمند سامسونگ منتشر نشده است، اما گفته می‌شود که این گجت پوشیدنی احتمالاً از نظر پایش دقیق وضعیت سلامتی عملکرد بهتری از گلکسی واچ خواهد داشت.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی