کد خبر: ۳۶۶۹۵
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۷

ملزومات اداری یک مجموعه شامل چه مواردی می‌شود؟

پرینتر

همانطور که می‌دانید امروزه یکی از ملزومات اصلی هر شرکت و اداره‌ای، پرینتر می‌باشد که از آن برای چاپ اسناد و مدارک مختلف استفاده می‌شود. علاوه بر شرکت‌ها و ادارات، مدارس، آموزشگاه‌ها و دفاتر نیز نباید خرید پرینتر را نادیده بگیرند. پرینترها با توجه به کاربردی که دارند در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می‌گردند. منبع تامین رنگ به منظور چاپ بر روی کاغذ نیز کارتریج می‌باشد که یکی از قطعات اصلی پرینتر است.

لیبل پرینتر

یکی از انواع دستگاه‌های جانبی کامپیوتر که در دسته تجهیزات فروشگاهی نیز قرار دارد، لیبل پرینتر است که وظیفه فرایند چاپ بر روی لیبل را بر عهده دارد. با استفاده از لیبل پرینتر می‌توان اطلاعات محصول را به صورت لیبل کاغذی، لیبل شفاف و بی رنگ، لیبل حرارتی، لیبل وید، لیبل سکوریتی، لیبل پی وی سی و لیبل متال چاپ کرد و بر روی محصول قرار داد تا مشتری بهتر بتواند محصول مورد نیاز را انتخاب و خریداری کند.

ملزومات اداری یک مجموعه شامل چه مواردی می‌شود؟

انواع لیبل پرینتر

تا کنون با لیبل پرینتر و کاربرد آن آشنا شدید، در ادامه به بررسی انواع لیبل پرینتر می‌پردازیم.

لیبل پرینتر رو میزی

لیبل پرینتر رومیزی ابعاد کوچکی دارد و برای فروشگاه‌ها و شرکت‌های کوچکی که فضای کمی برای قرار دادن پرینتر دارند گزینه خوبی می‌باشد. با استفاده از این دستگاه می‌توان روزانه حدود 5000 لیبل را چاپ کرد.

لیبل پرینتر نیمه صنعتی

این پرینتر نسبت به لیبل پرینتر رومیزی ابعاد بزرگتری دارد و به مراتب از قدرت چاپ بیشتری نیز برخوردار است. با استفاده از این دستگاه روزانه 20 تا 30 هزار لیبل را می‌توان چاپ کرد.

لیبل پرینتر صنعتی

این لیبل پرینتر نسبت به دو نوع قبلی از قدرت چاپ فوق العاده‌ای برخوردار است و تعداد زیادی لیبل را می‌توان به صورت روزانه با سرعت بالا و بدون وقفه با آن چاپ کرد. از این لیبل پرینتر معمولا در کارخانه‌ها و شرکت‌های بزرگ استفاده می‌شود.

ملزومات اداری یک مجموعه شامل چه مواردی می‌شود؟

نکات مهم در هنگام خرید پرینتر

به منظور خرید پرینتر باید نکاتی را مدنظر قرار دهید تا با توجه به آنها بهترین پرینتر را انتخاب و خریداری کنید. در ادامه به بررسی این نکات پرداخته‌ایم.

  • برند معتبر و مطرح
  • گارانتی اصالت و سلامت کالا
  • حافظه داخلی متناسب با میزان کار شما با پرینتر
  • حداکثر تعداد چاپ صفحات در طول یک روز یا یک ماه
  • کیفیت چاپ متن یا تصویر
  • قابلیت‌ها و امکانات پرینتر
  • پورت‌های اتصال
  • سرعت چاپ
  • ابعاد و اندازه
  • بی سیم یا با سیم بودن
  • نوع نمایشگر (لمسی و غیر لمسی)
  • سازگاری با سیستم عامل
  • سینی‌ها یا ورودی‌های کاغذ
  • سرعت چاپ

 

قیمت لیبل پرینتر

از مهمترین عوامل تاثیر گذار در قیمت لیبل پرینتر می‌توان به مواردی همچون نوع پرینتر، سرعت چاپ، قابلیت‌های اتصال، برند، ظرفیت لیبل و... اشاره کرد. به منظور خرید پرینتر و اطلاع از قیمت لیبل پرینتر می‌توانید با مشاوران فروشگاه آوند پرینتر در تماس باشید.

خرید پرینتر

با توجه به اینکه پرینتر یکی از نیازهای اصلی هر شرکتی می‌باشد لازم دانستیم که بهترین فروشگاه ارائه دهنده پرینتر را به شما عزیزان معرفی کنیم. خرید پرینتر از فروشگاه ماشین‌های اداری آوند پرینتر امکان پذیر است. با خرید پرینتر از این فروشگاه دیگر نگران تقلبی بودن پرینتر خریداری شده نباشید زیرا تمامی محصولات آن دارای گارانتی اصالت و سلامت می‌باشند و با قیمت مناسب عرضه می‌شوند.

ماشین حساب کاسیو

ماشین حساب کاسیو یکی از پر فروش‌ترین ماشین حساب‌ها در بازار می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. صفحه نمایش این ماشین حساب مطابق با استانداردهای لازم طراحی شده و از کفیت بسیار بالایی برخوردار است. دکمه‌های پلاستیکی ماشین حساب کاسیو این امکان را به کاربر می‌دهند که به راحتی و بدون وارد شدن فشار به انگشتان دست بتواند ساعت‌های طولانی با آن کار کند. از نظر قدرت محاسبات نیز باید بگوییم که ماشین حساب کاسیو در سطح بالایی قرار دارد و می‌توان با استفاده از آن سنگین‌ترین محاسبات ریاضی را انجام داد.

ملزومات اداری یک مجموعه شامل چه مواردی می‌شود؟

خرید ماشین حساب کاسیو

اگر به دنبال خرید یک ماشین حساب مهندسی و حرفه‌ای برای انجام عملیات‌های سنگین محاسباتی هستید، ماشین حساب کاسیو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یکی از فروشگاه‌های معتبری که می‌توانید ماشین حساب کاسیو را از آن خریداری کنید، آوند پرینتر است. آوند پرینتر مرجع تخصصی ماشین‌های اداری می‌باشد که تمامی محصولات آن اصل و اورجینال بوده و با قیمت مناسب به شما عرضه می‌شوند. جهت کسب اطلاعات لازم در زمینه خرید پرینتر، لیبل پرینتر، خرید ماشین حساب کاسیو، خرید کارتریج و... با ما در تماس باشید.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
وبگردی