کد خبر: ۳۶۷۴۴
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۰

برچسب زنی اینستاگرام روی محتواهای تولید شده توسط هوش مصنوعی

به نظر می‌رسد اینستاگرام روی برچسب‌هایی جهت مشخص کردن پست‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی متا کار می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، انگجت اعلام کرد، تشخیص پست های تولید شده توسط ابزارهای هوش مصنوعی مولد متا ممکن است برای کاربران دور از دسترس نباشد.

به نظر می رسد این شرکت در حال کار بر روی چندین ویژگی جدید هوش مصنوعی مولد برای اینستاگرام است، از جمله برچسب هایی که به سازندگان اجازه می دهد تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی متا را شناسایی کنند.

این خبرها از اسکرین شات های «الساندرو پالوزی» افشاگری که اغلب ویژگی های منتشر نشده برنامه های متا را به اشتراک می گذارد به دست آمده است. پالوزی اخیراً یک اسکرین شات از پیامی درون برنامه ای منتشر کرده که نشان می دهد چگونه پست های ایجاد شده با ابزارهای مولد هوش مصنوعی ممکن است به زودی در اینستاگرام برچسب گذاری شوند.

سخنگوی متا از اظهار نظر در این مورد خودداری کرد. اما اسکرین شات نشان می دهد که این شرکت، علاقه مند است مانند گوگل و سایرین در حوزه هوش مصنوعی، به کاربران کمک کند تا محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را بشناسند.

برچسب زنی اینستاگرام روی محتواهای تولید شده توسط هوش مصنوعی

از آنجایی که ابزارهای مولد هوش مصنوعی به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند، محققان و سیاست گذاران نگرانی هایی را در مورد چگونگی استفاده از این فناوری برای کمک به انتشار اطلاعات نادرست یا گمراه کردن مردم مطرح کرده اند. در اوایل این ماه، 7 شرکت هوش مصنوعی از جمله متا متعهد شدند که مجموعه ای از اقدامات ایمنی هوش مصنوعی مانند واترمارک برای محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را اتخاذ کنند.

متا تاکنون جزئیات زیادی را در مورد برنامه های هوش مصنوعی مولد برای مصرف کنندگان فاش نکرده است.

پیش از این پالوزی نشانه‌هایی از دیگر ابزارهای مولد مبتنی بر هوش مصنوعی برای اینستاگرام را مشخص کرده بود: از جمله ویژگی خلاصه پیام برای خلاصه کردن پیام‌های طولانی مدت و ابزارهای هنری جدید برای ویرایش استوری‌ها.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
پس از نصب در مغز انسان؛ تراشه مغزی نورالینک مختل شد
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
وبگردی