کد خبر: ۳۶۷۷۰
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۰

جزئیات جدید درباره تبلت سامسونگ گلکسی تب S9 FE پلاس منتشر شد

اکنون به تدریج در حال نزدیک شدن به موعد عرضه تبلت سامسونگ گلکسی تب S9 FE پلاس هستیم. سامسونگ احتمالا در تدارک عرضه این تبلت به‌همراه مدل‌های اخیرا معرفی شده سری گلکسی تب S9 است.

به گزارش «نبض فناوری»، گلکسی تب S9 FE پلاس اخیرا در پایگاه داده کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) در ایالات‌متحده رویت شده و احتمالا در آینده‌ای نزدیک روانه بازار خواهد شد.

چند ماه قبل اعلام شد که سامسونگ گلکسی تب S9 FE پلاس مجهز به یک نمایشگر 12.4 اینچی خواهد بود. این نمایشگر از اندازه‌ای مشابه با تبلت گلکسی تب S7 FE برخوردار است؛ اما تبلت جدید از سخت‌افزار ارتقایافته بهره خواهد برد. بر اساس شایعات تبلت آینده سامسونگ مجهز به نمایشگری بزرگ و تراشه اگزینوس 1380 خواهد بود.

تراشه اگزینوس 1380 در گوشی‌های گلکسی A34 و گلکسی A54 سامسونگ به‌کارگیری شده است. این تراشه در مقایسه با چیپست اسنپدراگون 750G عملکرد سریع‌تری داشته و حتی با تراشه معروف اسنپدراگون 778G ساخت کوالکام نیز رقابت می‌کند.

جزئیات جدید درباره تبلت سامسونگ گلکسی تب S9 FE پلاس منتشر شد

بر اساس اسناد مربوط به گلکسی تب S9 FE پلاس که در پایگاه داده FCC مشاهده شده است؛ این دستگاه از GPS، اتصال وای‌فای 6 و بلوتوث 5.3 پشتیبانی خواهد کرد. نکته قابل توجه، نسخه بلوتوث مورد پشتیبانی است که اتصال بی‌سیم کارآمدتری را به ارمغان خواهد آورد.

این تبلت مجهز به سیستم دوربین دوگانه خواهد بود؛ موضوعی که در رندرهای پیش‌تر لو رفته نیز مورد اشاره قرار گرفته است. گلکسی تب S9 FE پلاس با 2 مدل مختلف در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. مدل نخست صرفا از اتصال وای‌فای پشتیبانی نموده و مدل پیشرفته‌تر از قابلیت اتصال به شبکه 5G نیز برخوردار خواهد بود.

جزئیات جدید درباره تبلت سامسونگ گلکسی تب S9 FE پلاس منتشر شد

اسکنر اثرانگشت روی لبه جانبی بدنه، قلم S Pen و اسپیکرهای استریو سایر ویژگی‌های شاخص گلکسی تب S9 FE پلاس را تشکیل می‌دهند. هنوز جوانب زیادی از گلکسی تب S9 FE پلاس در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. جزئیات مربوط به زمان عرضه و قیمت‌‌گذاری این تبلت هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است.

سامسونگ گلکسی تب S9 FE پلاس عضوی از خانواده گلکسی تب S9 به‌شمار می‌رود. این سری هم‌اکنون از 3 مدل اخیرا معرفی شده شامل گلکسی تب S9، گلکسی تب S9 پلاس و گلکسی تب S9 اولترا تشکیل شده است.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
وبگردی