کد خبر: ۳۶۷۹۷
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۰

ایلان ماسک: نمی‌توانیم در آمد تبلیغات را سرموقع به کاربران بپردازیم

ایلان ماسک اعلام کرد شرکت ایکس نمی‌تواند به‌موقع پرداخت‌های اشتراک درآمد تبلیغاتی را برای مشترکین آبی ارسال کند.

به گزارش «نبض فناوری»، ورج اعلام کرد، ایلان ماسک اعلام کرد شرکت ایکس (توییتر سابق) نمی تواند برخی از پرداخت های وعده داده شده را به موقع انجام دهد. حساب پشتیبانی ایکس نوشت:« از آنجایی که برنامه اشتراک‌ درآمد تبلیغات بسیار محبوب است، ما به زمان بیشتری برای بررسی همه چیز جهت پرداخت بعدی نیاز داریم و هدف این است که در اسرع وقت پرداخت را برای همه حساب‌های واجد شرایط انجام دهیم.»

این صفحه افزود تعداد افرادی که برای اشتراک درآمد ثبت‌نام می‌کنند از انتظارات ما فراتر رفته است. قبلاً گفته بودیم که پرداخت ها در هفته 31 جولای (9مرداد) انجام می شود اما ما به زمان بیشتری نیاز داریم تا همه چیز را برای پرداخت بعدی بررسی کنیم و امیدواریم بتوانیم برای همه حساب‌های واجد شرایط در اسرع وقت پرداخت را انجام دهیم.

ماسک از زمان خرید توییتر در آبان ماه سال گذشته به سرعت تغییرات گسترده ای را در آن ایجاد کرد. این شرکت تیک آبی تایید شده را به عنوان سرویسی پولی ارائه کرد و از 7 مرداد ماه رسما شروع به اشتراک گذاری قسمتی از فروش تبلیغات با تولیدکنندگان محتوای منتخب در این پلتفرم کرد. با اینحال اکنون می گوید که نمی تواند هزینه ها را به موقع بپردازد.

لیندا یاکارینو، مدیر عامل توییتر، در مورد این تاخیر واکنشی نشان نداده است. با اینحال ایلان ماسک همواره به خلف وعده مشهور است. عده ای از کارمندان سابق این شرکت در ماه گذشته در مورد نقض قراردادها و نادیده گرفتن تعهدات قانونی خود از ماسک شکایت کردند.

مقاله ای در وال استریت ژورنال در ماه فوریه(بهمن-اسفند)، 9 پرونده قضایی شامل 14 میلیون دلار از صورت حساب های پرداخت نشده توسط توییتر را لیست کرد.

ماسک در توئیتی در ماه ژوئیه(تیر)، درباره وضعیت مالی توییتر ایکس نوشت: «ما به دلیل کاهش 50 درصدی درآمد تبلیغاتی به اضافه بار سنگین بدهی هنوز هم جریان نقدینگی منفی داریم.»

منبع/ فارس

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
وبگردی