کد خبر: ۳۶۸۰۳
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۰

دومین رویداد فناوری های نوین کشاورزی، 25 مردادماه برگزار می شود

دومین رویداد فناوری های نوین کشاورزی به همت پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و با حمایت ستاد اقتصاد دانش بنیان غذا و کشاورزی معاونت علمی، 25 مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد، کاظم خاوازی در جلسه برنامه‌ریزی دومین رویداد فناوری‌های نوین کشاورزی، گفت: این رویداد با هدف توسعه هم‌افزایی بین سیاستگذاران و شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای رفع چالش‌های زنجیره ارزش توسط ستاد اقتصاد دانش بنیان غذا و کشاورزی و پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی برگزار خواهد شد.

وی افزود: تهیه فراخوانی برای خلاهای فناوری های نوین در صنعت غذایی و عوامل میکروبی و حرکت در راستای رفع این چالش ها یک ضرورت ملی است.

دکتر پژمان آزادی، قائم مقام فناوری پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی نیز توضیحاتی در مورد این رویداد که حاصل شش ماه شبکه‌سازی در حوزه فناوری‌های نوین و جلسات متعدد با شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های تولید محصولات فناورانه و کشت و صنعت است، ارائه کرد.

در ادامه این جلسه، جزئیات برنامه پنل‌های تخصصی فناوری‌های نوین صنایع غذایی و فناوری‌های نوین عوامل میکروبی نیز تشریح و بر اهمیت تولید فرآورده های با ارزش افزوده از ضایعات و پسماندهای کشاورزی تاکید شد.

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی