کد خبر: ۳۶۸۱۵
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

اسپیکر Sonos Move 2 به زودی عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اسپیکر Sonos Move 2 با قیمت ۴۴۹ دلار در هفته‌های آینده در آمریکا عرضه خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت Sonos یک بلندگوی جدید با کیفیت به نام Sonos Move 2 را معرفی کرده است؛ به احتمال بسیار زیاد این محصول در چند هفته آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. اسپیکر Sonos Move 2 از نظر طراحی بسیار شبیه نسل اول Sonos Move خواهد بود و وزن آن کمی بیش از شش پوند است.

اسپیکر Sonos Move 2 از نظر طراحی پیشرفت قابل‌توجهی نسبت به نسل پیشین خود داشته است. علاوه بر این، عملکرد، شیوه اتصال و عمر باتری آن نیز پیشرفت داشته است. این محصول به دلیل اضافه شدن توییترهای دو زاویه‌ای صدای استریو واقعی را پخش می‌کند در حالی که نسل پیشین این محصول فقط یک توییتر داشت. اسپیکر جدید شرکت Sonos از یک ووفر برای کنترل باس بهره می‌برد.

اسپیکر Sonos Move 2 دارای اتصال Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵.۰ است و از دستیارهای صوتی Amazon Alexa و Sonos Voice Control پشتیبانی می‌کند، اما از Google Assistant بهره نمی‌برد. این اسپیکر دارای یک پورت USB-C است، بنابراین کاربران می‌توانند دستگاه‌های تلفن همراه خود را نیز با استفاده از این پورت شارژ کنند. همچنین، اسپیکر یادشده گواهی IP56 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر گردوغبار و آب مقاوم است.

شرکت سازنده اعلام کرده است که باتری اسپیکر Sonos Move 2 تا ۲۴ ساعت پخش مداوم را ارائه می‌کند که بیش از دو برابر پخش ۱۰ ساعته نسل اول Sonos Move است. به نظر می‌رسد که اسپیکر Sonos Move 2 در سه رنگ مشکی، سفید و زیتونی با قیمت ۴۴۹ دلار طی هفته‌های آینده در آمریکا عرضه خواهد شد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی