کد خبر: ۳۶۸۴۳
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۶

ارائه برنامه پیشنهادی برای مشارکت در راه‌اندازی مرکز نوآوری و فناوری ایران و ونزوئلا

مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش ­بنیان ریاست جمهوری در راستای ارتقای همکاری­ های فناورانه با کشور ونزوئلا در نظر دارد مرکز مشترک نوآوری و فناوری ایران – ونزوئلا را ایجاد و فعال کند.

به گزارش «نبض فناوری»، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد، در این فراخوان از شرکت­های متقاضی در نقش آفرینی و مشارکت در برنامه طراحی، اجرا، تجهیز، راه اندازی و بهره‌برداری از این مرکز دعوت به همکاری می شود.

شرکت­های توانمند با ظرفیت اجرایی لازم و علاقمند به مشارکت درخواست می شود پیشنهاد و طرح­های خود را مطابق شرایط، مشخصات و توضیحات فراخوان حداکثر تا 19 مردادماه به ایمیلinfo.isd@cistc.ir ارسال کنند.

برای مشارکت در این فراخوان ضروری است که شرکت اعم از مدیران اصلی و مجری طرح، فهرست محصولات شرکت، فعالیت­ها و سوابق اجرایی و صادراتی شرکت و... معرفی شوند. همچنین ارائه شرح فعالیت طراحی، اجرا و بهره برداری از ساختمان مرکز نوآوری در کاراکاس شامل طراحی معماری داخلی و پیشنهاد کاربری­ها، عملیات بازسازی و زیبا سازی، تجهیز کامل ساختمان و محوطه ضروری است.

لزوم تامین سرمایه و آورده مالی نیز از دیگر شروط پذیرش در این فراخوان است. شرکت هایی که دارای سابقه کار در منطقه هستند و شرکت­های دارای قرارداد یا تفاهم نامه همکاری در کشور ونزوئلا از اولویت بالاتری برخوردار خواهند بود.

طرح ها پس از بررسی و ارزیابی توسط مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری انتخاب می شوند. برای اطلاعات تکمیلی می توانید با شماره تلفن 41186 داخلی 5315 تماس بگیرید.

ارسال نظرات
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
وبگردی