کد خبر: ۳۶۸۷۶
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۰

ردمی نوت 13 پرو پلاس احتمالاً نمایشگر خمیده و دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد داشت

طبق ادعای یکی از منابع دنیای فناوری، ردمی نوت 13 پرو پلاس با نمایشگر خمیده و پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی از راه می‌رسد.

به گزارش «نبض فناوری»، ردمی روی گوشی‌های سری نوت 13 کار می‌کند که طبق برخی شایعات، در ماه اکتبر برای بازار چین و سپس برای بازار جهانی معرفی می‌شوند. حالا طبق شایعه‌ای جدید، گران‌ترین عضو این خانواده، یعنی ردمی نوت 13 پرو پلاس نمایشگر خمیده خواهد داشت.

طبق شایعات، سری ردمی نوت ۱۳ شامل مدل‌های استاندارد، پرو و پرو پلاس می‌شود و حالا یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام Digital Chat Station یا DCS اطلاعاتی درباره مدل پرو پلاس منتشر کرده است.

مشخصات احتمالی ردمی نوت 13 پرو پلاس

در میان اعضای سری ردمی نوت 12، تنها مدل پرو پلاس به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز شده است. حالا DCS مدعی شده که یک گوشی میان‌رده با دوربین 200 مگاپیکسلی در راه است که انتظار می‌رود جایگزین ردمی نوت 12 پرو پلاس باشد. بنابراین ظاهراً با ردمی نوت 13 پرو پلاس روبه‌رو هستیم.

ردمی نوت 13 پرو پلاس احتمالاً نمایشگر خمیده و دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد داشت

طبق گفته DCS، این دوربین 200 مگاپیکسلی قابلیت زوم 4 برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در کنار این دوربین، DCS به استفاده از باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی نیز در این دستگاه اشاره کرده است.

یکی از ویژگی‌های جذابی که DCS به آن‌ها اشاره کرده، آوردن نمایشگر خمیده به گوشی‌های ردمی است. انتظار می‌رود این دستگاه نمایشگری با رزولوشن 1.5K داشته باشد و احتمالاً از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

تا به امروز شاهد افشای طراحی شماتیک ردمی نوت ۱۳ پرو بوده‌ایم که نباید تفاوتی با مدل پرو پلاس داشته باشد، بااین‌حال این دستگاه و مدل استاندارد به نمایشگر تخت مجهز می‌شوند. این درحالی است که مدل پرو پلاس پنل خمیده خواهد داشت.

درنهایت باید بگوییم که تنها با شایعه روبه‌رو هستیم؛ بنابراین شاید شیائومی برنامه‌ای برای آوردن پنل خمیده به گوشی‌های سری ردمی نوت نداشته باشد. انتظار می‌رود سری ردمی نوت 13 اوایل سال 2024 برای بازار جهانی معرفی شود.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی