کد خبر: ۳۶۸۸۷
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۰

« تاگِن» قدرت هوش مصنوعی در بازاریابی را نشان می‌دهد

ابزار هوش مصنوعی تاگن این قدرت را دارد که در بازاریابی با تولید محتوای جذاب برای ایمیل‌ها، توییت‌ها و خبرنامه‌ها کمک کننده باشد.

به گزارش «نبض فناوری»، هوش مصنوعی روشی را که ما برای تولید محتوای بازاریابی داریم متحول کرده است. این فناوری با خودکارسازی وظایف تکراری، به بازاریابان اجازه می‌دهد تا روی استراتژی و خلاقیت تمرکز کنند، که منجر به کمپین‌های موثرتر و جذاب‌تر می‌شود. یکی از زمینه هایی که هوش مصنوعی در آن تأثیر قابل توجهی از خود نشان داده، کمپین های بازاریابی ایمیلی است. ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند داده‌های مشتری را برای ایجاد ایمیل‌های شخصی‌سازی شده تجزیه و تحلیل کنند که منجر به نرخ باز و تبدیل بالاتر می‌شود.

تاگِن (Tugan) یک ابزار تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما کمک می کند محتوای با کیفیت بالا برای کمپین های بازاریابی خود ایجاد کنید. این ابزار ویژگی های مختلفی از جمله پست های وبلاگ، پست های رسانه های اجتماعی و ایمیل را ارائه می دهد. تاگن یک ابزار قدرتمند برای مشاغل و افرادی است که می خواهند محتوای بازاریابی خود را بهبود بخشند.

مزایای استفاده از تاگن

می تواند به شما در صرفه جویی در زمان کمک کند. این ابزار می تواند برای شما محتوا را بنویسد تا توانید روی کارهای دیگر تمرکز کنید.
به شما در بهبود محتوا کمک می کند. تاگن از هوش مصنوعی برای نوشتن محتوایی با کیفیت بالا و جذاب استفاده می کند.
در شخصی سازی محتوا کمک کند. تاگن می تواند محتوای شما را بر اساس مخاطبان شخصی کند، بنابراین می توانید پیام هدفمندتری ایجاد کنید.
این ابزار نسخه آزمایشی رایگان و انواع برنامه های پولی را ارائه می دهد. برنامه های پرداختی از 29 دلار در ماه شروع می شوند.
تاگن با ابزارهای مختلفی از جمله گوگل داکس، وردپرس و هاب اسپات ادغام می شود.

معایب تاگن

ممکن است در موارد تولید شده سبک کاربر یا نام تجاری او را تحت تأثیر قرار ندهد، که می تواند بر اعتبار و قابل اعتماد بودن آنها تأثیر بگذارد.
ممکن است ایمیل‌هایی ایجاد کند که برای مخاطب هدف خیلی عمومی، تکراری یا نامربوط هستند که می‌تواند اثربخشی و تأثیر آنها را کاهش دهد.
ممکن است نتواند موضوعات پیچیده یا تخصصی را که نیاز به تحقیق، تخصص یا خلاقیت بیشتری دارند، مدیریت کند.
برای دسترسی به این ابزار باید به سایت tugan.ir سر بزنید.

نحوه استفاده از تاگن برای کمپین های بازاریابی ایمیلی

استفاده از تاگن برای کمپین های ایمیل مارکتینگ بسیار ساده است. به سادگی جزئیات کمپین خود را وارد کنید و به تاگن اجازه دهید ایمیل های شخصی سازی شده برای مخاطبان شما ایجاد کند. این ابزار از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل ترجیحات مخاطبان شما و ایجاد محتوای مناسب آن ها استفاده می کند.

نحوه استفاده از تاگن برای خبرنامه

خبرنامه ها راهی عالی برای آگاه نگه داشتن مخاطبان و درگیر کردن آنها هستند. با تاگن می توانید خبرنامه هایی ایجاد کنید که نه تنها آموزنده، بلکه جذاب نیز هستند. جزئیات خبرنامه خود را وارد می‌کنید و به تاگن اجازه می‌دهید بقیه کارها را انجام دهد. این ابزار محتوایی را تولید می‌کند که برای مخاطبان شما طراحی شده است.

در تکه فیلم زیر نحوه تولید خبرنامه، توییت و ایمیل آمده است:

هوش مصنوعی

آینده تولید محتوای بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی

ابزارهایی مانند تاگن نه تنها تولید محتوا را آسان‌تر، بلکه آن را مؤثرتر نیز می‌کنند. با استفاده از قدرت هوش مصنوعی، بازاریابان می توانند محتوای شخصی سازی شده و جذاب ایجاد کنند که منجر به نتایج بازاریابی بهتری می شود. در نتیجه، تولید محتوای بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی، رویکرد ما به بازاریابی را تغییر می‌دهد.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی