کد خبر: ۳۶۸۸۸
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۰

زمان معرفی گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 3 اعلام شد + تصاویر و ویدیو رسمی

پس از ماه‌ها شایعه و انتشار چندین تیزر تبلیغاتی از گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 3 اکنون کمپانی چینی آماده است تا در روز دوشنبه 14 آگوست (23 مرداد ماه) از این محصول چشم‌نواز رونمایی کند.

به گزارش «نبض فناوری»، این دستگاه توسط لی جون؛ مدیرعامل شیائومی معرفی خواهد شد. همچنین لی جون رویداد گفتگو سالیانه خود را از ساعت 7 عصر به وقت پکن (11 صبح به وقت ساعت هماهنگ جهانی) آغاز خواهد کرد.

به گفته مدیرعامل شیائومی، این برند چینی قصد دارد تا از یک گوشی پرچمدار تمام‌عیار بدون هرگونه نقص و کاستی رونمایی کند. همچنین پوستر بازاریابی منتشر شده از این دستگاه تحت عنوان “تعریف‌کننده استانداردی جدید برای نمایشگر تاشو” یاد کرده است.

زمان معرفی گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 3 اعلام شد + تصاویر و ویدیو رسمی

پوستر رویداد معرفی شیائومی میکس فولد 3

لی جون با انتشار یک پست مجزا در شبکه اجتماعی Weibo روند توسعه گوشی شیائومی میکس فولد 3 را تشریح نموده است. بر این اساس مهندسان شیائومی ملزم به بازسازی ساختار دستگاه و نمایشگر تاشو آن شدند. همچنین شیائومی با انتشار یک تیزر ویدیویی رسمی طراحی اصلاح شده میکس فولد 3 را بیش از پیش برجسته نموده است. بعلاوه در رابطه با مکانیسم لولایی کاملا جدید نیز به نکات جالبی اشاره شده است.

تیزر تبلیغاتی نشان‌دهنده سیستم دوربین چهارگانه با برند لایکا روی پنل پشتی شیائومی میکس فولد 3 بوده و این پیکره‌بندی در واقع لنز پریسکوپی را در خود جای داده است.

متاسفانه شایعات نشان می‌دهند که شیائومی میکس فولد 3 به‌صورت انحصاری در بازار چین عرضه شده و کماکان در بازارهای بین‌المللی قابل دسترس نخواهد بود.

دستگاه‌های سری میکس شیائومی اگرچه احتمالا محصولات پرفروشی به‌شمار نمی‌روند؛ اما به نمایش قابلیت‌های مهندسی نوآورانه کمپانی کمک می‌کنند. شیائومی میکس فولد 2 در ماه آگوست سال گذشته و با هدف رقابت با سامسونگ گلکسی زد فولد 4 روانه بازار شد. گوشی تاشو شیائومی محصولی چشمگیر بود و در بسیاری از حوزه‌ها از رقیب سامسونگی خود پیشی گرفت. اما عرضه محدود این گوشی به بازار بدان معناست که خریداری آن کار دشواری خواهد بود.

اکنون پس از گذشت حدودا یک سال قرار است شیائومی از گوشی تاشو جدید خود با نام میکس فولد 3 رونمایی کند. به گفته مدیرعامل شیائومی این محصول بایستی فراتر از یک دستگاه باریک و سبک باشد.

زمان معرفی گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 3 اعلام شد + تصاویر و ویدیو رسمی

زمان معرفی گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 3 اعلام شد + تصاویر و ویدیو رسمی

طراحی شیائومی میکس فولد 3

با توجه به تصاویر رسمی شیائومی میکس فولد 3 به‌نظر می‌رسد که نمایشگرهای خارجی و تاشو این گوشی از طراحی بزرگ‌تر و عریض‌تری نسبت به سامسونگ گلکسی زد فولد 5 برخوردار هستند. این نمایشگرها از طراحی لبه به لبه بهره می‌گیرند. همچنین به‌نظر می‌رسد که شیائومی میکس فولد 3 همانند شیائومی 13 اولترا دارای دوربین با دیافراگم دوگانه روی پنل پشتی خود خواهد بود.

گوشی‌های تاشو در زمینه تصویربرداری از مدل‌های معمولی عقب‌تر هستند. گوشی‌های اندرویدی پیشرفته دارای دوربین‌های اصلی بزرگ و ماژول‌های زوم پریسکوپی هستند؛ اما هیچ‌کدام از گوشی‌های تاشو موجود در بازار از دوربین 200 مگاپیکسلی یا لنز زوم پریسکوپی استفاده نمی‌کنند. این پدیده احتمالا از محدودیت‌های فضا یا وزن ناشی می‌شود.

زمان معرفی گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 3 اعلام شد + تصاویر و ویدیو رسمی

با توجه به رندرهای مطبوعاتی و تیزرهای تبلیغاتی منتشر شده به‌نظر می‌رسد که شیائومی موفق به استفاده از دوربین‌های چشمگیر برای گوشی تاشو آینده خود شده است. این پدیده می‌تواند شیائومی میکس فولد 3 را به یکی از گوشی‌های تاشو پرطرفدار در بازار تبدیل کند.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا این گوشی در خارج از بازار چین نیز عرضه خواهد شد یا خیر؛ اگرچه به‌نظر می‌رسد که احتمال تحقق چنین سناریویی بسیار کم است.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
وزیر ارتباطات با اشاره افتتاح پروژه های ارتباطی: کیفیت و سرعت اینترنت افزایش پیدا می کند
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 اردیبهشت 1403 نرخ تسلط بازار بیت‌کوین چه میزان است؟
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
وبگردی