کد خبر: ۳۶۹۲۳
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۹
فراخوان|

حمایت ستاد توسعه زیست فناوری از طرح‌های کسب دانش فنی و تولید بار اول در زمینه‌های دارو و درمان‌های نوین

ستاد توسعه زیست فناوری از طرح‌های پیشنهادی جهت کسب دانش فنی و تولید بار اول با اولویت‌های تولید دارو و فرآورده‌های بیولوژیک، روش‌های درمانی نوین و مولکول‌های کلیدی دارویی در قالب تسهیلات حمایت می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، مرکز ارتباطات و اطلاع‌ رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد، ستاد توسعه زیست فناوری در نظر دارد در راستای قانون جهش تولید دانش‌بنیان و با هدف اجرای سیاست‌های جدید خود از طرح‌های پیشنهادی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور جهت کسب دانش فنی و تولید بار اول با اولویت‌های تولید دارو وفرآورده‌های بیولوژیک، روش‌های درمانی نوین و مولکول‌های کلیدی دارویی در قالب تسهیلات حمایت کند.

حمایت ستاد توسعه زیست فناوری از طرح‌های کسب دانش فنی و تولید بار اول در زمینه‌های دارو و درمان‌های نوین

شاخص‌های اولویت بندی طرح‌های پیشنهادی بر اساس عمق دانشی در حوزه زیست فناوری، برخورداری از TRL و MRL قابل قبول و برخورداری از زیرساخت تولیدی و با امکان‌ همکاری با شرکت‌های تولیدی حاضر در بازار( در صورت درخواست حمایت تولیدی) است.
آخرین مهلت ارسال طرح، ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ است. شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور علاقمند می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال طرح‌های خود به سایت Khedmat.isti.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی