کد خبر: ۳۶۹۲۴
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۰

توسعه همکاری‌های مشترک ستاد فناوری مواد و ساخت پیشرفته و سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی

همکاری های ستاد توسعه فناوری مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی و سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران توسعه می‌یابد.

به گزارش «نبض فناوری»، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در این راستا، نشست مشترکی با حضور دبیر ستاد فناوری مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و رییس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

در این نشست، صادق صادق‌زاده، دبیر ستاد فناوری مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی با حسن زمانیان، رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، درباره ایجاد زمینه بیشتر فعالیت و همکاری در حوزه مواد و ساخت پیشرفته به گفت و گو پرداختند و مقرر شد که همکاری‌های این دو نهاد در زمینه مواد و ساخت پیشرفته افزایش یابد.

ایجاد همکاری‌های مشترک و تبادل تجارب پیرامون موضوعات حوزه مأموریتی ستاد فناوری مواد و ساخت پیشرفته، از جمله مواردی بود که در این جلسه، دو طرف، برای انجام آن به توافق رسیدند.

همچنین در حاشیه این نشست، از دو شرکت فعال در حوزه ساخت و تولید و تصفیه پیشرفته آب هم بازدیدی به عمل آمد. بر این اساس مقرر شد که ستاد از شرکت فعال در حوزه ساخت و تولید برای توسعه فناوری و دستیابی به لایسنس و از شرکت فعال در حوزه تصفیه آب در جهت توسعه مرز‌های دانشی حمایت ویژه به عمل آورد.

در پایان ابراز امیدواری شد با افزایش همکاری های مشترک و حمایت ستاد فناوری های مواد و ساخت پیشرفته تا پایان سال شاهد افزایش تولیدات این شرکت های فناور در بالاترین سطح باشیم.

ارسال نظرات
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
وبگردی