کد خبر: ۳۶۹۲۵
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۲۱:۲۵
برنامه ملی میکروالکترونیک اعلام کرد

شناسایی و اولویت بخشی برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام میکروالکترونیک

برنامه ملی میکروالکترونیک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی از طرح‌های نیمه‌تمامی که نتایج رو به پیشرفت داشته‌اند، حمایت می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، مرکز ارتباطات و اطلاع‌ رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد، برنامه ملی میکروالکترونیک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی در نظر دارد در راستای راه‌اندازی مرکز ملی پیشران میکروالکترونیک از طرح‌های ساخت تراشه حمایت ویژه نماید و آن‌ها را در اولویت خود برای تکمیل فرآیند طراحی تا نمونه‌سازی تولیدی قرار دهد.

قابل ذکر است که این حمایت برای طرح‌هایی است با اولویت گلوگاهی و راهبردی که حداقل دو بار نمونه‌سازی شده‌اند و نتایج قابل تأیید و رو به پیشرفت داشته‌اند.

در راستای حمایت از تولید دانش بنیان میکروالکترونیک، در صورت وجود ضمانت خرید عمده از بهره‌برداران معتبر، هزینه ساخت ماسک ست توسط معاونت حمایت خواهد شد.

از متقاضیان دعوت می شود، از 21 مرداد ماه تا 31 شهریور، ضمن ثبت نام در این فراخوان در سایت خدمت معاونت علمی، پروپوزال طراحی، اسناد آخرین وضعیت نمونه‌سازی و نتایج تست‌های انجام شده و اسناد مرتبط با نیاز بهره‌بردار را به صورت محرمانه به دبیرخانه محرمانه معاونت علمی خطاب به برنامه ملی میکروالکترونیک و ایمیل micro@isti.ir ارسال کنند.

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
وبگردی