کد خبر: ۳۶۹۳۷
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۴۰

اتصال دستگاه‌های مختلف به گوشی‌های اندروید راحت‌تر می‌شود!

به گفته یکی از متخصصان اندروید، شرکت گوگل در حال آماده‌سازی یک ویژگی جدید در رابطه با اتصال چندین دستگاه اندرویدی متصل به یک حساب‌کاربری است.

به گزارش «نبض فناوری»، این ویژگی مشابه با قابلیت Continuity ارائه شده توسط اپل است؛ مشخصه‌ای که به کاربران امکان می‌دهد تا هنگام حضور در یک شبکه مشابه از طریق آیفون خود روی کامپیوتر مک یا تبلت آیپد تماس بگیرند.

اتصال کلیه دستگاه‌های اندرویدی به یک اکانت گوگلی، امکاناتی نظیر تعویض تماس (Call Switching) و اشتراک‌گذاری اینترنت را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. قابلیت تعویض تماس کاملا گویا بوده و نیاز به هیچ‌گونه توضیح اضافی ندارد. ویژگی Internet Sharing نیز امکان اشتراک‌گذاری آسان اتصال شبکه دستگاه اصلی با سایر دستگاه‌های اندرویدی شما را فراهم می‌کند. این ویژگی از کارکردی کاملا مشابه با هات‌اسپات موبایل برخوردار است.

موضوع جالب توجه اینکه تصاویر اسکرین‌شات منتشر شده نشان می‌دهند که ویژگی تعویض تماس در گوشی‌های اندرویدی مختلف کار خواهد کرد. این در حالیست که ایده اپل امکان برقراری تماس از آیفون دیگر را فراهم نمی‌کند. در واقع این قابلیت صرفا محدود به مک، آیپد و مک‌بوک است.

اگرچه گوگل به برنامه خود در رابطه با عرضه این قابلیت هیچ اشاره‌ای نکرده است؛ اما یک تحلیل‌گر با نام Mishaal Rahman پیش‌بینی می‌کند که ویژگی “Link Your Device” در منو فرعی Settings > Google > Devices & Sharing ظاهر خواهد شد.

اتصال دستگاه‌های مختلف به گوشی‌های اندروید راحت‌تر می‌شود!

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی