کد خبر: ۳۶۹۴
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

همراهی 500 هزار کسب و کار با «دانرو»

جذب بیشترین مخاطب برای جستجوی «رستوران و کافه»
«دانرو» از سال 94 فعالیت خود را آغاز کرد و حدود دو سال بعد با شعار راهنمای شهر معروف شد. این استارتاپ تاکنون ۵۰۰‌هزار کسب‌و کار را با خود همراه کرده و ماهانه ۲ میلیون بازدید‌کننده دارد.



امیرحسین اکبری، مدیر اجرایی دانرو در گفت‌وگو با خبرنگار نبض فناوری با اشاره به نحوه فعالیت این استارتاپ اظهار داشت: «دانرو» از سال 94 با عنوان ibartar  (آی برتر) فعالیت خود را آغاز کرد و حدود دو سال بعد با عنوان «دانرو» و راهنمای شهر معروف شد.

وی با بیان اینکه دانرو یکی از محصولات «پیک برتر» است، افزود:  پیک برتر مجله‌ای چاپی بود که در محله‌های مختلف کسب‌و‌کارها را معرفی می‌کرد که دیگر این مجله چاپ نمی‌شود و نسخه آنلاین آن یعنی «دانرو» ایجاد شده است.

اکبری با اشاره به اینکه دانرو با شعار راهنمای شهر فعالیت می‌کند، ادامه داد: با این استارتاپ افراد می‌توانند علاوه بر آشنایی با کسب‌و کارهای مناطق مختلف، نظرات دیگران نسبت به آن کسب‌و‌کار را مطالعه و درباره استفاده از آن تصمیم‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه دانرو در کل کشور فعالیت دارد و بیش از 500 هزار کسب‌و کار را معرفی کرده است، گفت: در دانرو علاوه بر دسته‌بندی شهرها، دسته‌بندی خدمات ارائه شده نیز پیش‌بینی شده است و کاربران می‌توانند بر اساس علاقه‌مندی و نیاز خود کسب‌وکارها را جستجو کنند.

مدیر اجرایی دانرو با اشاره به بالاترین تعداد بازدید کاربران از دسته‌بندی‌ها، خاطر نشان کرد: روازنه 40 تا 100 هزار نفر با دانرو همراه می‌شوند که در روزهای تعطیل با کاهش کاربران مواجه هستیم؛ به طوری که به صورت میانگین دانرو ماهانه 2 میلیون بازدیدکننده دارد و بیشترین بازدید را نیزدسته‌های رستوران و کافه و همچنین پزشکی و سلامت به خود اختصاص دادند.

اکبری با بیان اینکه از سال 97 با وجود نصب اپلیکشین نتوانستیم به طور شایسته مخاطبان را جذب کنیم، گفت: از طریق ماکتینگ پیش‌بینی شده موفق به جذب کاربر نشدیم بر همین اساس سعی کردیم با ایجاد صفحات مختلف در بسترهای متنوع که از طریق گوگل قابل جستجو است، به معرفی کسب‌و‌کارها بپردازیم و از طرفی هم seo سایت را بالا ببریم.

مدیر اجرایی دانرو از ایجاد 100 هزار محتوا متناسب با کسب‌و کارهای دانرو خبر داد و افزود: با توجه به فرهنگ مردم ایران، افراد برای دریافت راهنمای شهر هم به گوگل مراجعه می‌کنند. به همین دلیل ما 100 هزار صفحه با عناوین مختلف و کسب‌و‌کارهای گوناگون تهیه کردیم که با این اقدام توانستیم تا حدودی در جذب کاربران موفق شویم.
ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی