کد خبر: ۳۶۹۵۶
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۰

رییس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران‌ساخت منصوب شد

با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری، «رییس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران ساخت» منصوب شد.

به گزارش «نبض فناوری»، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد، روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری، جواد مشایخ را به ریاست نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران ساخت منصوب کرد.

در این حکم آمده است:« نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رییس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران‌ساخت منصوب می‌کنم.

انتظار می‌رود ضمن سامان‌دهی کمیته راهبری و با بهره گیری از کلیه توانمندی های موجود در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با همکاری وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی کشور و بخش خصوصی شاهد توسعه فناوری های مورد نیاز کشور از طریق ایجاد کشش بازار و حمایت هدفمند از شرکت های تولیدکننده تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ساخت داخل باشیم.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست های دولت مردمی خواستارم.»

جواد مشایخ، معاون توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، دانش آموخته دکتری مدیریت تکنولوژی از دانشگاه علامه طباطبایی و عضو هیات علمی دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران است و سوابق و مسؤولیت‌های اجرایی متعددی همچون معاون امور انرژی و مواد مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، معاون ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را در کارنامه کاری خود دارد.

مدیریت گروه مطالعات بین‌الملل علم و فناوری پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری و مدیریت برخی از پروژه‌های توسعه و انتقال فناوری‌های راهبردی از دیگر مسؤولیت‌های وی به شمار می‌رود.

مشایخ همچنین مشاور اندیشکده چرخه نوآوری مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، عضو کارگروه سیاست‌گذاری علم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عضو کمیسیون انرژی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری و عضو کمیسیون صنایع، معادن و ارتباطات شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری نیز بوده‌ است.

تألیف و ترجمه چهار عنوان کتاب، نگارش و ارائه بیش از ۳۰ عنوان مقاله علمی، تحلیلی و پژوهشی در نشریات علمی و کنفرانس‌های معتبر داخلی و بین‌المللی در زمینه‌های مدیریت و سیاست‌گذاری علم و فناوری‏‏ مدیریت نوآوری و دیپلماسی علم و فناوری از سوابق پژوهشی سرپرست معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است.

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی