کد خبر: ۳۶۹۶۲
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۰

شیائومی از تبلت جدید پد 6 مکس و دستبند هوشمند باند 8 پرو رونمایی کرد

لی جون؛ مدیرعامل شیائومی پس از معرفی گوشی تاشو جدید این شرکت به سراغ معرفی بزرگ‌ترین تبلت کمپانی با نام شیائومی پد 6 مکس و بهترین و جدیدترین دستبند هوشمند شیائومی رفت.

به گزارش «نبض فناوری»، شیائومی پد 6 مکس یکی از بزرگ‌ترین تبلت‌های مدرن موجود در بازار در مقطع کنونی محسوب می‌شود. این تبلت در جایگاهی بالاتر نسبت به مدل 11 اینچی پد 6 پرو قرار می‌گیرد؛ اما بسیاری از ویژگی‌های این 2 تبلت مشابه با یکدیگر هستند. شیائومی پد 6 مکس بزرگ‌ترین تبلت شیائومی به‌شمار می‌رود.

این تبلت دارای نمایشگر 14 اینچی بوده و فضای کاری ارائه شده توسط آن در مقایسه با مدل 11 اینچی پد 6 پرو 62 درصد بیش‌تر است. این نمایشگر باکیفیت دارای عمق رنگ 10 بیتی بوده و ضمن پشتیبانی از استانداردهای HDR10 و دالبی ویژن از رزولوشن 2880×1800 پیکسل و روشنایی 600 نیتی برخوردار است. شیائومی به منظور محافظت از این پنل از پوشش کورنینگ گوریلا گلس 5 استفاده کرده است.

این نمایشگر دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی بوده و همانند خود تبلت هم برای کار و هم برای بازی کردن طراحی شده است. وجود 8 عدد اسپیکر با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس، اجرای بازی‌ها و پخش ویدیوها را بیش از پیش لذت‌بخش می‌کند.

این نمایشگر نه‌تنها برای اجرای بازی‌ها فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد؛ بلکه هنگام استفاده از اپلیکیشن‌های آفیس نیز با بیش‌تر اسناد هماهنگی دارد. بعلاوه این نمایشگر به منظور ارائه دقت رنگ بالا کالیبره شده است؛ بنابراین کاربران تبلت به آسانی قادر به ویرایش عکس‌ها نیز خواهند بود. رابط کاربری MIUI for Pad چه در حالت کار و چه در وضعیت استراحت قادر به نمایش حداکثر 4 برنامه به‌صورت همزمان خواهد بود.

شیائومی از تبلت جدید پد 6 مکس و دستبند هوشمند باند 8 پرو رونمایی کرد

نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن 2.8K، نرخ نوسازی 120 هرتزی و عمق رنگ 10 بیتی

توان پردازشی این تبلت دقیقا همانند پد 6 پرو از طریق تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام تامین می‌شود. مدل پایه شیائومی پد 6 مکس مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است؛ اما مشتریان در صورت تمایل می‌توانند مدل‌های پیشرفته‌تر با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی را نیز خریداری نمایند.

این تبلت مجهز به یک باتری 10000 میلی‌آمپرساعتی بوده و با یک نوبت شارژ احتمالا برای 2 روز استفاده منظم شارژدهی خواهد داشت. به لطف پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 67 واتی، شارژ باتری تبلت ظرف مدت 30 دقیقه به میزان 50 درصد افزایش یافته و شارژ کامل باتری نیز 68 دقیقه زمان خواهد برد.

شیائومی از تبلت جدید پد 6 مکس و دستبند هوشمند باند 8 پرو رونمایی کرد

باتری 10000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی

شیائومی پد 6 مکس از فناوری شارژ معکوس بی‌سیم 33 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین کاربران می‌توانند از این تبلت به‌عنوان پاوربانک جهت شارژ باتری دستگاه‌های الکترونیکی کوچک‌تر نیز استفاده کنند. همچنین کاربران در صورت استفاده جسته و گریخته از تبلت خود می‌توانند حالت Hibernation را فعال نمایند که در این‌حالت باتری دستگاه قادر به حفظ شارژ خود برای مدت بیش از 40 روز خواهد بود.

دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی تبلت در قسمت میانی لبه کشیده‌تر نمایشگر قرار گرفته است. فلاش LED تعبیه شده نیز هنگام استفاده از دوربین به کاربران هشدار می‌دهد. آرایه 4 میکروفونی می‌تواند روی یک نفر (مخروط 60 درجه) تمرکز نموده و یا در سناریوهای چت گروهی، صداها را در زاویه 360 درجه‌ای به‌طور کامل دریافت نماید. پنل پشتی دستگاه از یک دوربین 50 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

شیائومی از تبلت جدید پد 6 مکس و دستبند هوشمند باند 8 پرو رونمایی کرد

دوربین 20 مگاپیکسلی در قسمت جلویی و دوربین 50 مگاپیکسلی روی پنل پشتی

بهتر است این تبلت به‌همراه یک کیس پایه‌دار مانند صفحه‌کلید رسمی مورد استفاده قرار گیرد. بر اساس اعلام شیائومی، کلیدها از نوع فول‌ سایز بوده و کاربران به یک ترک‌پد با اندازه بزرگ نیز دسترسی دارند. بایستی توجه داشت که صفحه‌کلید از نوع جدا شدنی بوده و در نتیجه کاربران می‌توانند تبلت را بر روی استند قرار داده و از فواصل دورتری به تایپ کردن بپردازند.

بعلاوه کاربران به یک استایلوس آپشنال نیز دسترسی دارند. این قلم دارای سری بادوام و تاخیر 5 میلی ثانیه‌ای هنگام طراحی یا نوشتن است. همچنین این استایلوس در زمان ارائه مطالب می‌تواند به‌عنوان یک اشاره‌گر لیزری مجازی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

شیائومی از تبلت جدید پد 6 مکس و دستبند هوشمند باند 8 پرو رونمایی کرد

کیس دارای صفحه‌کلید آپشنال و قلم استایلوس

شیائومی پد 6 مکس دارای بدنه فلزی یکپارچه با ضخامت تنها 6.53 میلی‌متر و وزن 750 گرم بوده و با مدل‌های رنگی مشکی و نقره‌ای به بازار عرضه می‌شود. این تبلت از روز گذشته در بازار چین قابل دسترس بوده و در رابطه با عرضه آن در بازارهای جهانی نیز هیچ‌گونه اطلاعاتی ارائه نشده است.

مدل پایه تبلت با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 3800 یوان قیمت‌گذاری شده است؛ اگرچه این مدل در نخستین روزهای عرضه به بازار با برچسب قیمتی 3600 یوانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این تخفیف 200 یوانی برای سایر پیکره‌بندی‌های تبلت نیز اعمال می‌شود.

شیائومی از تبلت جدید پد 6 مکس و دستبند هوشمند باند 8 پرو رونمایی کرد

مدل‌های پیشرفته‌تر 12/256 گیگابایتی و 12/512 گیگابایتی این تبلت به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 4000 و 4400 یوان روانه بازار می‌شوند. پیشرفته‌ترین مدل شیائومی پد 6 مکس با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی نیز 4800 یوان قیمت‌گذاری شده است. برای مقایسه جالب است بدانید که شیائومی پد 6 پرو با قیمت‌‌گذاری پایه 2700 یوان روانه بازار شد.

کیس دارای صفحه‌کلید و قلم استایلوس نیز به‌صورت مجزا فروخته شده و به‌ترتیب با قیمت‌‌گذاری 800 و 500 یوان قابل سفارش هستند.

شیائومی از تبلت جدید پد 6 مکس و دستبند هوشمند باند 8 پرو رونمایی کرد

حال نوبت به دستبند هوشمند جدید کمپانی با نام شیائومی اسمارت بند 8 پرو می‌رسد. این گجت در مقایسه با مدل نسل قبلی خود از نمایشگر بزرگ‌تری بهره می‌گیرد. در واقع اکنون اندازه نمایشگر از 1.64 به 1.74 اینچ افزایش یافته است. همچنین نمایشگر جدید به لطف رزولوشن 336×480 پیکسلی خود اندکی شارپ‌تر به‌نظر می‌رسد (چگالی پیکسلی صفحه‌نمایش از 326 به 336ppi افزایش یافته است).

بعلاوه روشنایی نمایشگر نیز ارتقاء یافته و از 500 به 600 نیت رسیده است. این نمایشگر دارای نرخ نوسازی 60 هرتزی و پوشش محافظ گوریلا گلس است. دستبند جدید با وزن 22.5 گرمی خود نسبت به مدل نسل قبلی چند گرم سنگین‌تر است؛ اما در عین‌حال ضخامت آن کاهش یافته و از 11 میلی‌متر به 9.9 میلی‌متر رسیده است.

شیائومی از تبلت جدید پد 6 مکس و دستبند هوشمند باند 8 پرو رونمایی کرد

گجت جدید همانند مدل نسل قبلی خود در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر مقاوم بوده و بدنه آن از رنگ‌آمیزی مشکی و نقره‌ای برخوردار است. شارژدهی باتری دستبند جدید نیز اندکی بهبود یافته و از حداکثر 12 روز در شیائومی اسمارت بند 7 پرو به 14 روز رسیده است.

اسمارت بند 7 پرو به لطف وجود 100 واچ فیس و 10 بند مختلف از قابلیت سفارشی‌سازی گسترده‌ای برخوردار است. این بندها شامل 4 مدل سیلیکونی، 2 مدل بافته شده، 3 مدل چرمی و 1 مدل میلانی هستند. این بندها به‌صورت مجزا نیز قابل خریداری هستند.

شیائومی از تبلت جدید پد 6 مکس و دستبند هوشمند باند 8 پرو رونمایی کرد

شیائومی اقدام به عرضه 10 بند مختلف برای اسمارت بند 8 پرو نموده است

این دستبند همانند گذشته دارای گیرنده GPS داخلی است؛ بنابراین کاربران می‌توانند گوشی خود را درون منزل گذاشته و به انجام تمرینات ورزشی در فضاهای غیر مسقف بپردازند. دقت سنسورهای جدید سنجش ضربان قلب و فشار خون افزایش یافته است. همچنین از تراشه NFC نیز استفاده شده است؛ اگرچه این ویژگی در مدل‌های ارائه شده در بازارهای بین‌المللی احتمالا قابل دسترس نخواهد بود.

شیائومی اسمارت بند 8 پرو با بند سیلیکونی 400 یوان قیمت‌گذاری شده است. مدل مجهز به بند چرمی با قیمت‌‌گذاری 450 یوانی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. مشتریان با پرداخت مبلغ 40 یوان می‌توانند یک بند سیلیکونی اضافی را خریداری نمایند. بندهای چرمی و بافته شده هر کدام 100 یوان قیمت‌گذاری شده‌اند. بند فانتزی میلانی نیز 200 یوان قیمت‌گذاری شده است.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 22 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم
به دلیل نقض حق امتیاز اختراع؛ مایکروسافت ۲۴۲ میلیون دلار جریمه شد
پس از نصب در مغز انسان؛ تراشه مغزی نورالینک مختل شد
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
وبگردی