کد خبر: ۳۶۹۶۳
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۰

شیائومی از دومین نسل سگ رباتیک خود با نام CyberDog 2 رونمایی کرد

روز گذشته لی جون؛ مدیرعامل و بنیان‌گذار شیائومی ضمن برگزاری کنفرانسی از سگ رباتیک جدید کمپانی با نام CyberDog 2 رونمایی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، نخستین نسل CyberDog تقریبا 2 سال قبل معرفی شد. با این‌حال مدل امسال به‌طور کامل بازطراحی شده است. CyberDog 2 دارای گوش‌ها و پوزه کوچکی بوده و در مقایسه با ربات نسل قبلی خود از اندازه کوچک‌تری برخوردار است.

قد ربات جدید معادل 36.7 سانتی‌متر و وزن آن برابر با 8.9 کیلوگرم است. ایده شیائومی برای تولید این محصول، توسعه یک مدل جمع‌وجورتر و زیباتر بوده است. در عین‌حال 12 عدد servomotor درون یک کیس کوچک گنجانده شده است.

شیائومی اعلام کرده که به لطف استفاده از طراحی جدید و میکرو موتورهای CyberGear، تحرکات ربات جدید بهبود یافته است. سگ رباتیک جدید اکنون می‌تواند چندین کار را به‌صورت پشت سر هم انجام دهد. این ربات در صورت سقوط از جای خود بلند شده یا حتی می‌تواند سوار اسکیت‌بورد شود.

درک بینایی، شنوایی و حرکات لامسه از طریق 19 سنسور مختلف انجام می‌شود. سگ رباتیک به نوازش‌ها نیز واکنش نشان می‌دهد. این ربات با مدل‌های رنگی مشکی، آبی و طلایی و قیمت‌گذاری 1800 دلاری در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

شیائومی از دومین نسل سگ رباتیک خود با نام CyberDog 2 رونمایی کرد

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
وبگردی