کد خبر: ۳۶۹۶۸
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۰

اولین تصاویر شیائومی Mi Pad 6 مکس منتشر شد

کمپانی شیائومی بالاخره در مراسم جدیدی که به تازگی برگزار شد، از تبلت جدید خود رونمایی کرد. اولین تصاویر از این تبلت 14 اینچی که شیائومی Mi Pad 6 مکس نام دارد، منتشر شده است که در ادامه آنها را باهم می‌بینیم.

به گزارش «نبض فناوری»، اندازه 14 اینچی این محصول موجب شده تا بتوان آن را با یک لپ‌تاپ نیز مقایسه کرد. سازنده آن ادعا می‌کند که صفحه نمایش شیائومی Mi Pad 6 مکس 59 درصد بزرگتر از آیپد و 10 درصد بزرگتر از آیپد پرو است.

این صفحه نمایش 10 بیتی علاوه بر پشتیبانی از HDR10 و Dolby Vision، روشنایی 600 نیتی داشته و وضوح 2880 در 1800 پیکسل را ارائه می‌دهد. شیائومی برای محافظت بیشتر، در آن از گوریلا گلس 5 استفاده کرده است.

رفرش ریت 120 هرتزی و هشت اسپیکر با پشتیبانی از Dolby Atmos موجب شده تا کاربران بتوانند به راحتی با آن بازی کنند و یا به تماشای ویدیو بپردازند.

اولین تصاویر شیائومی Mi Pad 6 مکس منتشر شد

کمپانی شیائومی در گذشته نیز اعلام کرده بود که قصد دارد در این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول کوالکام استفاده کند؛ و حالا نیز شاهد همین اتفاق هستیم.

اولین تصاویر شیائومی Mi Pad 6 مکس منتشر شد

دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی دستگاه در مرکز قرار دارد و دوربین‌ اصلی پنل پشتی نیز 50 مگاپیکسلی است. این تبلت به رم 16 گیگابایتی، 1 ترابایت حافظه داخلی و ظرفیت باتری 10000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

اولین تصاویر شیائومی Mi Pad 6 مکس منتشر شد

تبلت 14 اینچی شیائومی Mi Pad 6 مکس از شارژ 67 واتی و شارژ معکوس 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

یعنی تنها 30 دقیقه زمان لازم است تا شیائومی Mi Pad 6 مکس به 50 درصد برسد. دستگاه باید برای شارژ کامل نیز 68 دقیقه شارژ شود.

اولین تصاویر شیائومی Mi Pad 6 مکس منتشر شد

علاوه بر این‌ها، شیائومی همچنین از یک کیبورد هوشمند به قیمت 110 دلار و یک قلم جدید 70 دلاری برای این محصول رونمایی کرده است.

قرار است نسخه 8/256 گیگابایتی تبلت شیائومی Mi Pad 6 مکس با قیمت 495 دلار تا 635 دلار وارد بازارهای مختلف شود. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
به دلیل عدم پیروی از مقررات؛ ترکیه گوگل را جریمه کرد
همراه با ارائه چندین ویژگی دسترسی جدید اپل «ردیابی چشم» را به آیفون‌ها و آی‌پدها می‌آورد
وزیر ارتباطات با اشاره افتتاح پروژه های ارتباطی: کیفیت و سرعت اینترنت افزایش پیدا می کند
وبگردی