کد خبر: ۳۷۰۰۰
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۰

اولین تصاویر کنسول بازی دستی Legion Go لنوو منتشر شد

در این تصاویر علاوه بر طراحی کنسول Legion Go کنترلر‌های آن نیز دیده می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، تقریباً دو هفته قبل در گزارشی گفته شد که لنوو در حال ساخت یک کنسول دستی بازی به نام Legion Go با نمایشگر 8 اینچی برای رقابت با Steam Deck است. حالا تصاویری از این دستگاه منتشر شده است.

براساس تصاویر منتشر شده، Legion Go از نظر طراحی بسیار شبیه به دستگاه‌هایی مانند Steam Deck و ایسوس ROG Ally است، اما شباهت‌های زیادی با نینتندو سوییچ دارد. این دستگاه از یک نمایشگر هشت اینچی بهره می‌برد و در تصاویر دو کنترلر شبیه به Joy-Con نیز دیده می‌شود. حتی به‌نظر می‌رسد لنوو قصد دارد یک پایه نگه‌دارنده برای آن ارائه کند.

کنترلرهای کنسول Legion Go

کنترلرهای Legion Go مانند ترکیبی از Joy-Con مسطح اما قابل جابجایی سوییچ و دستگیره‌های منحنی متصل به Steam Deck به‌نظر می‌رسند. همچنین ظاهرا روی کنترلر سمت راست یک پد لمسی وجود دارد و پشت آن یک دکمه چرخان قرار گرفته است. با توجه به اینکه کنترلرهای دستگاه از آن جدا می‌شوند، احتمالاً نوعی نمایشگر لمسی روی آن قرار گرفته است.

اولین تصاویر کنسول بازی دستی Legion Go لنوو منتشر شد

نکته قابل توجه دیگری که از این تصاویر می‌توان دریافت کرد این است که Legion Go ضخامت بسیار زیادی دارد. کنسول بازی دستی ROG Ally ضخامت نسبتاً کمی داشت اما این امر باعث شد تا عمر باتری متوسطی داشته باشد.

علاوه بر این، کنسول بازی لنوو از ویندوز 11 پشتیبانی می‌کند، بنابراین با آن می‌توانید تمام بازی‌های ویندوزی که از مشخصات دستگاه پشتیبانی می‌کنند را تجربه کنید. از نظر مشخصات سخت‌افزاری هم احتمالاً دارای پردازنده‌های AMD Phoenix خواهد بود که در سایر کنسول‌های دستی اخیر نیز وجود داشته است.

هنوز درباره قیمت و زمان عرضه هیچ اطلاعاتی موجود نیست، اما احتمالاً در آینده اخبار بیشتری درباره آن منتشر می‌شود.

لنوو در فروردین ماه امسال رسماً تایید کرد که کسب‌وکار گوشی‌های گیمینگ لیجن این شرکت به کار خود پایان داده است تا شاید با Legion Go بتواند حضور خود در زمینه گیمینگ را زنده نگه دارد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی