کد خبر: ۳۷۰۰۷
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۰

مایکروسافت ۳۰ شهریورماه رویداد ویژه‌ای برگزار می‌کند

مایکروسافت ارسال دعوت‌نامه را برای یک رویداد ویژه در تاریخ پنجشنبه ۳۰ شهریورماه (۲۱ سپتامبر) در شهر نیویورک آغاز کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»مایکروسافت ارسال دعوت‌نامه را برای یک رویداد ویژه در تاریخ پنجشنبه ۳۰ شهریورماه (۲۱ سپتامبر) در شهر نیویورک آغاز کرده است.

 این شرکت معمولاً رویدادهای سرفیس را در ماه سپتامبر یا اکتبر برگزار می‌کند، بنابراین احتمالاً ماه آینده شاهد سخت افزار جدیدی خواهیم بود. همچنین این احتمال وجود دارد که مایکروسافت بروزرسانی را برای ویندوز ۱۱ در جریان این رویداد در نظر بگیرد.

رویداد ویژه مایکروسافت و نسل جدید سرفیس‌های این شرکت

پیشتر گفته شده بود که مایکروسافت روی سرفیس‌گو ۴، سرفیس لپ‌تاپ گو ۳، سرفیس استودیو ۲ برای پاییز کار می‌کند. به‌نظر می‌رسد سرفیس لپ تاپ گو ۲ به جدیدترین پردازنده‌های اینتل در کنار گرافیک قدرتمندتر و همچنین پورت‌های متنوع‌تری مجهز شده و در دسترس کاربران قرار گیرد. همچنین براساس گزارش‌های منتشر شده مایکروسافت ظاهراً تولید سرفیس گو ۴ را با پردازنده آرم به جای پردازنده اینتل به تعویق انداخته است. خبرهای غیررسمی نیز در مورد مجهز شدن سرفیس گو ۳ به پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل و پیکربندی بهبودیافته منتشر شده است.

رویداد ویژه مایکروسافت اولین رویدادی است که این شرکت از زمانی که سبد سخت افزاری خود را در اوایل سال جاری تغییر داد، برگزار می‌کند. این تغییرات باعث شد که دیگر ماوس، صفحه کلید و وب‌کم با مارک مایکروسافت وجود نداشته باشد و شرکت به جای آن روی برند سرفیس تمرکز کند. باید دید آیا مایکروسافت امسال لوازم جانبی جدیدی با مارک سرفیس عرضه می‌کند یا خیر.

این احتمال وجود دارد که مایکروسافت به‌روز رسانی بزرگ و بعدی ویندوز ۱۱ را نیز در این رویداد منتشر کند. مایکروسافت در اوایل سال جاری میلادی اعلام کرده بود که قصد دارد به‌روزرسانی ماه سپتامبر را برای ویندوز ۱۱ منتشر کند و حالا باید دید آیا این اتفاق در رویداد ویژه شهریورماه به وقوع می‌پیوندد یا خیر.

منبع: دیجیاتو

 

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی